Volné pracovní místo  Vedoucí účetní a daňové kanceláře

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, partnera v oblasti účetnictví a poradenství, hledáme proaktivní osobnost se znalostí účetní a daňové agendy, která převezme odpovědnost za vedení menšího účetního týmu v účetní a daňové kanceláři, na pozici Vedoucí účetní a daňové kanceláře.

Náplň práce:

  • Řízení týmu (cca 10 lidí), kontrola kvality práce podřízených, konzultace účetních a daňových případů z praxe (pomoc se zaúčtováním složitých/nestandardních situací)
  • Účtování, zpracování DPH a všech souvisejících hlášení
  • Příprava podkladů pro DPPO, inventarizace účtů
  • Zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických i právnických osob
  • Komunikace se stávajícími zákazníky a státními institucemi (účast při kontrolách)
  • Obchodní činnost – fakturace, kontrola pohledávek, získávání nových klientů, cenové kalkulace, příprava smluv

Požadujeme:

  • Vzdělání v oboru ekonomie, finance či účetnictví
  • Praxi na obdobné pozici ideálně 4-5 let
  • Profesionální znalost zákona o účetnictví a daňových zákonů ČR
  • Dobrá znalost MS Office (především Word and Excel)
  • Zájem o digitální technologie a jejich využití v účetnictví, zkušenosti s digitalizací výhodou
  • Schopnost kritického a logického myšlení, analytických dovedností a zaměření na detail
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost poradit si v krizových situacích
  • Proaktivní přístup v hledání optimalizace stávajících procesů, strategické uvažování, systematičnost, samostatnost, odpovědnost a spolehlivost
  • Ochota učit se novým věcem a posouvat sebe, kolegy a firmu o krok dále
  • Znalost software POHODA výhodou
  • Vzdálenost bydliště max. 50 km

Nabízíme:


  • Zajímavé a perspektivní zaměstnání ve stabilní prosperující společnosti – dlouhodobou spolupráci
  • Různorodou práci, která Vám umožní rozvinout se a plně realizovat.
  • Spolupodílení se na růstu společnosti
  • Pět týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9 – 15 hod.), po zapracování možnost občasné práce z domova
  • Příspěvek na stravování ve formě paušálu 116 Kč na den
  • Po roce zaměstnání příspěvek na penzijní spoření, příspěvek na rekreaci
  • Vzdělávání a osobní rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů, včetně kurzu angličtiny v rámci pracovní doby
  • Práci na plný úvazek, zkrácený úvazek
  • Odpovídající platové ohodnocení, služební notebook
  • Místo výkonu práce: Mladá Boleslav

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Benefity

  • Notebook
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Možnost občasné práce z domova

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.
 Zpět