O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- řízení oddělení všeobecné účtárny po věcné, odborné i personální stránce
- účtování rezerv a časového rozlišení, vrubopisů, leasingu, nehmotného materiálu a mezd
- správa systému účetnictví v souladu s platnou legislativou a její aplikace do praxe
- kontrola věcné správnosti dokladů a jejich účtování
- zpracování cestovních příkazů
- spoluvytváření a zlepšování metodiky finančního i vnitropodnikového účetnictví
- zpracování účetních závěrek podle českých a německých účetních standardů
- příprava inventur zásob a daňových přiznání
Požadujeme
- SŠ/VŠ ekonomického směru - praxe min. 5 let na obdobné pozici v mezinárodní společnosti nebo v oboru účetnictví
- komunikativní znalost AJ (znalost NJ výhodou)
- znalost daňové, účetní a související legislativy
- znalost systému SAP
- znalost MS Office
Nabízíme
- zkušenosti s vedením týmu
- komunikační a organizační dovednosti
- schopnost řešit problémy a rozhodovat
- flexibilita, pečlivost
- zázemí silné nadnárodní společnosti
- možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- zaměstnanecké výhody