Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  VÝKONNÁ ASISTENTKA (20 – 25.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Jste spolehlivá, komunikativní osobnost s organizačním talentem? Dorozumíte se v anglickém jazyce? Chcete pracovat jako VÝKONNÁ ASISTENTKA v Jihomoravském kraji? Pak hledáme právě Vás!

Úspěšná společnost působící na poli automatizace hledá pracovníka do týmu na pozici:

VÝKONNÁ ASISTENTKA (20 – 25.000,- Kč)

Náplň práce:

  • zajištění administrativního chodu společnosti
  • komunikace s dodavateli
  • organizace služebních cest, dovolených, školení
  • administrativní podpora jednatele (vedení diáře, organizace schůzek)
  • reporting

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • zkušenosti na obdobné pozici
  • dobrá znalost AJ
  • PC – pokročilá znalost (Word, Excel, PowerPoint)
  • ŘP sk. B (aktivní řidič)
  • komunikativní dovednosti, profesionální vystupování, samostatnost, zodpovědnost

Nabízíme

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • stabilní zaměstnání v příjemném pracovním kolektivu
  • zázemí prosperující společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • jazykové a odborné vzdělávání
  • možnost práce na zkrácený úvazek, plný úvazek

Lokalita pracoviště: Brno

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět