Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  VÝKONNÁ ASISTENTKA ŘEDITELE (30.000 - 40.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Jste ráda k ruce druhým? Baví Vás práce, která není stereotypní? Pokud hovoříte výborně anglicky a ráda byste pracovala pro stabilní firmu se zajímavým předmětem činnosti, pošlete nám svůj životopis ještě dnes!!!



Firma podnikající v marketingové činnosti hledá pro svého ředitele šikovnou posilu na pozici:



VÝKONNÁ ASISTENTKA ŘEDITELE * podpora ředitele (organizace kalendáře, schůzek)
  • vyřizování pošty
  • péče o návštěvy
  • komunikace se zahraničními pobočkami
  • organizace služebních cest
  • kooperace s ostatními členy vedení
  • HR podpora

Požadujeme

  • výbornou znalost anglického jazyka
  • praxi z pozice asistentky alespoň 3 roky
  • min. SŠ vzdělání
  • milou a vstřícnou povahu
  • organizační dovednosti
  • ŘP sk. B
  • MOŽNOST NASTOUPIT DO 7/2016

Nabízíme

  • výborné mzdové ohodnocení včetně finančních bonusů
  • mobilní telefon, notebook
  • stravenky (105,- Kč)
  • teambuildingové akce
  • jazykové kurzy
  • místo výkonu práce: Praha 4

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět