Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Warehouse administrátor - Dobřenice

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Královéhradecký kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
základní

Popis pracovní nabídky

Náš klient je významný poskytovatel logistických a přepravních služeb. Nabízí integrovaná řešení pro řízení dodavatelského řetězce, skladování, distribuci, námořní a leteckou přepravu. Do svého týmu hledá vhodného kandidáta/absol­venta na pozici: Warehouse administrátor.
Náplň práce:

  • Zpracování importních a exportních objednávek a požadavků v interním WMS (systém skladového hospodářství) a v systému zákazníka (SAP)- Starost o objednávku od jejího vytvoření po ukončení všech úkonů ve WMS- Vyplnění reportů (excel) atp. – Komunikace se skladem, přepravci, zákazníkem, celním odd. – Emailová komunikace v českém a anglickém jazyce

Požadujeme:

  • Středně pokročilá AJ – každodenní komunikace emailem, někdy i mluvenou formou- Dobré organizační a komunikační dovednosti- velmi dobrá práce na PC (MS Office)- SAP výhodou- Vhodné pro absolventy- 2 směnný provoz s možností přechodu na 3 směnný- výhodou je předchozí zkušenost s administrativou ve skladu předností

Nabízíme:

  • Zaškolení- Při dlouhodobé spokojenosti možnost přechodu do pracovního poměru- Bonusový systém- Zaměstnanecké benefity- Příjemný pracovní kolektiv

Požadujeme

https:// poslat email

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
H3968: Osobní asistentka GŘ
kompletní administrativa spojená s vedením sekretariátu i nad rámec klasické pracovní doby, pravá ruka ředitele, častá komunikace se zahraničím (klíčoví odběratelé a dodavatelé), č ...
Personal Consult s.r.o. Hradec Králové Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
ZÁPIS ODBĚRNÝCH MÍST-Hradec Kralové
Náplní práce je zápis odběrných míst elektřiny a plynu, práce s daty a interním systémem.
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Hradec Kralové Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE S NJ (15.000 - 20.000,- Kč)
Jste absolventem/absolventkou střední nebo vysoké školy a hledáte své první zaměstnání? Domluvíte se bez problémů německy? Baví Vás písemná a telefonická komunikace a to i mezinárodní? Pak stačí jediné! Zaslat svůj životopis na ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jičín Plný úvazek
dnes
H4036: Referentka zákaznického servisu
zajištění styku s externími a intercompany zákazníky a uspokojování jejich požadavků
Personal Consult s.r.o. Nový Bydžov okolí Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno