Volné pracovní místo  Windows ADMINISTRÁTOR na remote!

Lokalita Zlín a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 50 000–70 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Do přátelského týmu zkušených profíků hledáme admina, který nám pomůže se správou našeho vlastního ERP systému.
Jsme menší zlínská firma s rodinným prostředím, která je na trhu už více jak 25 let. Vyvíjíme náš vlastní systém pro řízení strojírenské výroby a máme spoustu spokojených klientů po celém světě.
Navzájem se podporujeme a věříme si natolik, že máme všichni neomezené sickdays a možnost pracovat jak z kanceláře, brát si několik dní v týdnu homeoffice a nebo pracovat kompletně z domu.

Tyto super benefity samozřejmě neminou ani vás, proto naváhejte a zašlete nám životopis. Budeme se těšit!

Náplň práce:
  • administrace našeho ERP systému a jeho pravidelný update
  • administrace databází - MS SQL pro Datawarehouse, Industry 4.0 a dalších
  • monitoring funkčnosti systémů a řešení provozních požadavků

Požadujeme

  • zkušenost s administrací (spíše Windows, ale budeme rádi, pokud budete mít povědomí i o Linuxu)
  • znalost MS SQL (stačí zkušenost se správou databází, jejich návrhem se u nás zabývají jiní)
  • obecné povědomí v oblasti IT a ICT bezpečnosti
  • znalost se skriptovacími jazyky - Poweshell nebo Bash
  • základy anglického / německého jazyka - ke čtení zadání a emailů

Nabízíme

  • máme flexibilní pracovní dobu a navíc můžete pracovat odkudkoliv (kancelář/ homeoffice/ remote)
  • neomezené sickdays - tenhle benefit jinde nemají
  • nadprůměrné mzdové hodnocení + bonusy vázané na úspěch projektu a výkon firmy
  • práce s moderními technologiemi IoT v rámci i4.0
  • kurzy angličtiny a němčiny na pracovišti
  • další benefity jako stravenky, občerstvení na pracovišti, penzijní spoření, příspěvky na penzijní připojištění atd.

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
 Zpět