Volné pracovní místo  Zákaznické centrum RWE rozšiřuje své řady – vybudujte si kariéru!

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Jaká je náplň práce operátora u RWE:

  • odbavování příchozích hovorů a řešení požadavků zákazníka
  • zjišťování potřeb zákazníka a následný prodej produktů a služeb skupiny RWE
  • administrativa spojená s chodem call centra
  • retence, akvizice a rekvizice zákazníků

Požadujeme

Jaké požadavky musíte splňovat:

  • min. SŠ s maturitou
  • excelentní vyjadřovací schopnosti
  • energický projev
  • příjemné vystupování prodejní dovednosti
  • uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook), SAP výhodou
  • předchozí zkušenosti z call centra jsou vítány
  • ochota práce ve směnném provozu od PO-NE mezi 6:00 a 22:00 (směna 1 víkendový den co 14 dnů, pak adekvátní volno uprostřed týdne); práce 5 dnů v týdnu 37,5 hodiny týdně

Nabízíme

Co Vám v RWE můžeme nabídnout:

  • nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 17.250,- Kč
  • provize s prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování (naši operátoři si průměrně vydělají 20.000 Kč za měsíc)
  • 5 týdnů dovolené + 3 sny na sick days! → více než měsíc placeného volna v roce!!!
  • stravenky ve výši 80 Kč
  • práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
  • možnost přechodu do kmenového stavu RWE po 6ti měsících  benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
  • možnost odbavovat hovory v AJ
  • propracovaný systém kariérního růstu
  • již proplacené školení od špiček v oboru (2 měsíce)

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

Hledáme nové operátory pro naše zákaznické call centrum v Ostravě! Máme vysoké požadavky, ale také co nabídnout. Jste člověk s energií, výbornými komunikačními dovednosti, citem pro péči a zároveň obchodním duchem? Nepropásněte tuto příležitost a pracujte i Vy pro nadnárodní společnost s dlouhodobou tradicí a jistou budoucností!
Stresující a šedivou? Takovou atmosféru byste očekávali v call centru? Call centrum RWE v Ostravě takové rozhodně není. A jaké tedy je? Podívejte se sami. V krátkém videu vám zaměstnanci call centra představí své pracoviště, benefity i možnosti profesního rozvoje.
Podívejte se! použijte odpovědní formulář

Kontakt:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na email: použijte odpovědní formulář
 Zpět