Volné pracovní místo Zákaznický servis – logistické reklamace
Lokalita
a další
Firma
ADECCO spol.s r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné
O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- zodpovědnost za zajištění spokojenosti zákazníků
- řešení reklamací, které se netýkají kvality dílů
- komunikace se zákazníky v NJ
- komunikace se zástupci logistiky, s disponenty, auditory a se zástupci výrobních závodů
- řešení reklamací a jejich správa v zákaznických portálech
- spoluúčast na realizaci nápravných opatření a dohled nad dodržováním termínů
- ostatní úkoly stanovené přímým nadřízeným
Požadujeme
- vzdělání nejlépe technického směru
- dobrá znalost NJ – komunikace se zákazníky
- znalost metodiky 8D – výhodou, možnost doučení
- analýza kořenových příčin Ishikawa, 5x proč
- ŘP B (aktivní řidič)
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office)
- komunikativnost, schopnost pracovat v týmu, pečlivost, time management
Nabízíme
- práce ve stabilní společnosti
- pestrý systém benefitů – příspěvek na stravování, na dopravu, kulturní a sportovní aktivity a další zaměstnanecké výhody