O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Silná nadnárodní společnost působící v oblasti automotive se sídlem v Jižních Čechách přijme do svého týmu schopného uchazeče, který obsadí pozici Rezidenta zákaznické kvality.Náplň práce:
- komunikace se svěřenými zákazníky
- přímá podpora při řešení zákaznických reklamací
- organizace prezentací, konferencí, porad se zákazníky
- tvorba akčních plánů a časových harmonogramů ve svěřené oblasti
- řešení úkolů zadaných nadřízeným a pravidelný reporting
- dodržování BOZP
Požadujeme
- SŠ technického směru
- 3 roky praxe v automotive, zákaznický servis
- AJ nebo NJ na dobré úrovni
- uživatelská znalost práce na PC
- čtení výkresů, znalost ISO norem
- velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
- schopnost práce v týmu
- ŘP sk. B
Nabízíme
- možnost stát se členem týmu perspektivní společnosti
- dlouhodobý pracovní poměr
- zajímavé mzdové ohodnocení včetně všech obvyklých zaměstnaneckých benefitů (příspěvek na stravování, jazykové kurzy, firemní akce aj.)