Volné pracovní místo  Zákaznický servis s AJ i NJ - částečný home office (A11960)

Lokalita Tachov a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 40 000 - 43 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Nabízíme příležitost stát se součástí našeho dynamického mezinárodního týmu. Pokud rádi komunikujete s lidmi a ovládáte velmi dobře angličtinu a domluvíte se i německy, určitě nám o sobě dejte vědět.
  • Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
  • Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech
  • Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
  • Budete komunikovat v angličtině a také němčině
  • Budete s našimi zákazníky řešit jejich potřeby a požadavky
  • Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími
  • Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory

Požadujeme

  • Jste empatický a orientovaný na zákazníka
  • Domluvíte se výborně  anglicky  a navíc ovládáte i němčinu (jazykové znalosti jsou největší PODMÍNKOU) 
  • Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
  • Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
  • Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.

Nabízíme

  • Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete každý den aktivně používat cizí jazyky
  • Možnost plného i zkráceného úvazku (od 20 hodin týdně)
  • Částečný home office  - 3 dny v kanceláři a 2 dny z domova při plném úvazku,  při zkráceném úvazku 1x týdně v kanceláři, zbytek z domova
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce
  • Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují
  • Neformální pracovní prostředí
  • Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího

Vhodné pro

Absolventy.

Máte zájem o nabídku Zákaznický servis s AJ i NJ - částečný home office (A11960)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Marika Špringlová z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Zákaznický servis s AJ i NJ - částečný home office (A11960)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět