Volné pracovní místo  Administration Clerk

Lokalita 35002, Cheb
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Základní
Hrubá mzda od 32 620 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: zpracovávání zakázek dle priorit, systémové přijímání, přesouvání nebo vyskladňování zboží či materiálu, získávání, třídění, slučování, sumarizace i archivace dokumentace a informací, inventarizace zásob a majetku. Požadujeme: znalost práce na PC, zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priority, znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Benefity

  • Dovolená navíc - 25 dnů dovolené

Vhodné pro

Cizince.

Směnnost

Třísměnný provoz

Pracovní období

od 16.5.2025

Máte zájem o nabídku Administration Clerk?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Alina Aleksandrovna Burkovskaja, HR Operations Coordinator Senior z DHL Solutions k.s.

Aktualizováno před 3 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administration Clerk

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět