Volné pracovní místo  administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda od 30 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

První kontakt e-mailem: použijte odpovědní formulář

Hledáme administrativní asistentku pro advokátní kancelář v centru Brna. Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny jsou vítány. Dále požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Nabízíme stabilní pracovní pozici, vynikající kolektiv, příjemné pracovní prostředí v zavedené advokátní kanceláři v centru Brna, pracovní dobu od 8:00 h - 16:30 h, odpovídající ohodnocení, řádné zaškolení.

stravenkový paušál, personal days (obdoba sick days), právní služby s výraznou zaměstnaneckou slevou, možnosti dalšího vzdělávání

Vhodné pro

Absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 15.1.2026

Máte zájem o nabídku administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Bc. Petra Luzarová z Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář

Změněno před 4 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět