Volné pracovní místo administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda
od 30 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
První kontakt e-mailem: použijte odpovědní formulářHledáme administrativní asistentku pro advokátní kancelář v centru Brna. Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny jsou vítány. Dále požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Nabízíme stabilní pracovní pozici, vynikající kolektiv, příjemné pracovní prostředí v zavedené advokátní kanceláři v centru Brna, pracovní dobu od 8:00 h - 16:30 h, odpovídající ohodnocení, řádné zaškolení.
stravenkový paušál, personal days (obdoba sick days), právní služby s výraznou zaměstnaneckou slevou, možnosti dalšího vzdělávání
Vhodné pro
Absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání).Směnnost
Jednosměnný provozPracovní období
od 15.1.2026Máte zájem o nabídku administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Bc. Petra Luzarová z Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář
Změněno před 4 dny
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Lokalita:
Může se Vám hodit:
Zveřejnil: