Volné pracovní místo  Administrativní pracovníci /Asistenti vedení společnosti

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Kalina Jakub, tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář

Do společnosti zaměřené na zprostředkování úvěrů hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici administrativní pracovnice a osobní asistentky vedení.

Místem výkonu práce je Praha v kancelářích společnosti.

Náplň práce:
  • Komplexní administrativní podpora obchodních případů v oblasti úvěrů a financí
  • Sběr, třídění a správa veškerých podkladů a dat potřebných k jednotlivým obchodním případům
  • Aktivní komunikace s úřady (katastr nemovitostí, insolvenční správci, exekutoři), ostatními zprostředkovateli, věřiteli dlužníků a dalšími relevantními subjekty
  • Zajištění kompletní administrace žádostí, kontrola správnosti a úplnosti dokumentace, evidence a archivace spisů
  • Osobní asistence vedení společnosti - organizace času, plánování schůzek, vyřizování dílčích úkolů dle zadání šéfa, správa kalendáře, příprava podkladů a zápisů z jednání
  • Řešení běžné administrativní agendy (korespondence, evidence, správa databází, příprava podkladů pro účetnictví apod.)

Požadujeme:
  • Praxi v administrativě, ideálně v oblasti financí, úvěrů, realit nebo právních služeb
  • Výbornou znalost práce na PC (MS Office, e-mail, práce s databázemi)
  • Schopnost rychle se zorientovat v nových systémech a softwaru
  • Výborné komunikační dovednosti - schopnost jednat profesionálně s klienty, úřady i kolegy
  • Organizační schopnosti - systematičnost, schopnost plánovat a určovat priority, práce s kalendářem
  • Pečlivost a důraz na detail - kontrola správnosti dokumentů, evidence, práce s citlivými daty
  • Diskrétnost a spolehlivost - práce s důvěrnými informacemi, zachování mlčenlivosti
  • Samostatnost a schopnost řešit problémy - aktivní přístup, schopnost hledat řešení v nestandardních situacích
  • Flexibilita a schopnost zvládat více úkolů současně (multitasking)
  • Příjemné vystupování, reprezentativní projev, loajalita vůči vedení a týmu

Nabízíme:
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Pestrou a odpovědnou práci s možností profesního růstu
  • Přátelský kolektiv a podporu vedení
  • 25 dní dovolené
  • vánoční a letní premie
  • firemní telefon a počítač

Vhodné pro

.

Směnnost

Neurčeno

Pracovní období

od 1.7.2025

Máte zájem o nabídku Administrativní pracovníci /Asistenti vedení společnosti?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Jakub Kalina z ČESKÁ ÚVĚROVÁ POKLADNA a.s.

Aktualizováno před 4 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administrativní pracovníci /Asistenti vedení společnosti

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět