Volné pracovní místo  Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Vyučení
Hrubá mzda 27 000 - 32 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

pracoviště Holešov
  • Náplň práce: vyřizování objednávek z e-shopů, komunikace se zákazníky - především telefonická a písemná, objednávání zboží, fakturace objednávek, vytváření přepravních štítků pro přepravní společnosti, editace e-shopů
  • Požadujeme: uživatelská znalost PC (Microsoft Office, internet, e-mail), anglický jazyk, skvělou komunikační schopnost, příjemné a asertivní vystupování, pečlivost, trpělivost a spolehlivost.
  • Výhodou: znalost práce v účetním programu Pohoda
  • Pracovní doba: Po-Pá - 6:30-15:00 hod., doba určitá 1 rok s možností prodloužení, příspěvek na obědy
  • Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: použijte odpovědní formulář následně budeme zvát uchazeče na osobní pohovor.

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina - aktivní

Požadované dovednosti

  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta

Benefity

  • Podnikové stravování - Příspěvek na obědy

Vhodné pro

Absolventy (minimálně Vyučení vzdělání).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.12.2025 do 30.11.2026

Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Aleš Štěpánek z ALDOTRADE s.r.o.

Aktualizováno před 6 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět