Volné pracovní místo  Administrativní pracovník/pracovnice - OZP

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda od 170 Kč / hodinu
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Nástup možný ihned.
Vhodné pro OZP. Úvazek 20 - 30 hodin týdně.
Náplň práce: zajišťování chodu kanceláře a správy dokumentů. Pracovní doba: 7:00 - 13:00
Hlavní činnosti:
  • Práce s dokumenty – zpracování, archivace, skenování a kopírování dokumentů.
  • E-mailová a telefonická komunikace – vyřizování korespondence, komunikace se zákazníky
  • Zadávání a kontrola dat – práce s databázemi, tabulkami a formuláři
Požadavky: Znalost práce na PC (MS Office, e-mail, databáze), dobré organizační schopnosti a pečlivost, komunikační dovednosti (telefon, e-mail)
Kontakt je možný POUZE e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá 9:00 - 12:00).

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Benefity

  • Zvláštní prémie - Prémie za dobře odvedenou práci.

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 15.5.2025

Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník/pracovnice - OZP?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Pavla Holečková z Hotel Care s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administrativní pracovník/pracovnice - OZP

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět