Volné pracovní místo  Administrativní pracovník/pracovnice prodeje

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 25 000–40 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby.

Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého člověka.

Požadujeme:
o práce s PC - Office (kancelářský balík), e-mail, účetní program, vyhledávání v internetovém prohlížeči
o řidičský průkaz typu B - aktivní řízení osobních vozidel (manuál. i automatická převodovka)
o samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
o efektivní komunikace s ostatními lidmi napříč firmou
o Nj nebo Aj výhodou

Náplň práce:
o provádění a udržování široké škály administrativních prací (fakturace, příprava a evidence smluv, tabulky aj.)
o zajištění prodejních a provozních záležitostí (banky, úřady, pošta, papírnictví aj.)
o příprava a vyplňování různých zakázek, výkazů, formulářů (pojistné události aj.)
o komunikace prostřednictvím telefonů, e-mailů, osobně nebo prostřednictvím aplikací
o příprava podkladů a zázemí pro jednatele, jednání a různé porady
Nabízíme: přátelská atmosféra menší firmy, stabilní práce, firemní benefity, pohyblivá složka mzdy.

Nutný e-mailový kontakt.

Vhodné pro

Absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 10.1.2024

Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník/pracovnice prodeje?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Martin Wimmer z W & P company s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administrativní pracovník/pracovnice prodeje

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět