Volné pracovní místo  Administrativní pracovník / pracovnice - zákaznický servis

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda od 31 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Kontakt e-mailem na adresu použijte odpovědní formulář nebo telefonicky.

Požadujeme:
  • dobré organizační schopnosti, spolehlivost
  • pečlivost a odpovědnost
  • schopnost týmové práce a samostatného rozhodování
  • základní znalost AJ (pokročilá úroveň výhodou).

Pracovní náplň:
  • vedení skladové administrace, komunikace se zákazníky
  • obsluha zákazníka, zpracování zakázek v informačním systému K2
  • práce ve dvousměnném režimu: 1.týden: PO-PÁ 7:30-15:30 hod., 2.týden: PO-ČT 13:30-22:00 hod., PÁ 11:30-20:00 hod.).

Nabízíme:
  • příspěvek na stravování, systém ročních prémií.

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina - aktivní

Benefity

  • Zvláštní prémie - systém ročních prémií
  • Jiné výhody - příspěvek na stravování

Vhodné pro

.

Směnnost

Dvousměnný provoz

Pracovní období

od 1.11.2025

Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník / pracovnice - zákaznický servis?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ing. Martin Skočdopole z VOR spol. s r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administrativní pracovník / pracovnice - zákaznický servis

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět