Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník pro třídění a evidenci pošty

4.10.2016
Uloženka s.r.o.
Místo pracoviště
Koterovská 2039/114, Východní Předměstí, 1 2, Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pro naši pobočku v Plzni hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník příjmu a výdeje zásilek.
Požadujeme:
SŠ vzdělání
Velmi dobré komunikační dovednosti a pro zákaznický přístup
Základní znalost práce na PC
Pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
Reprezentativní a příjemné vystupování
Samostatnost, iniciativa

Náplň práce:
Příjem a výdej zásilek
Práce na pokladně s hotovostí
Administrativní činnost spojená s chodem pobočky
Nabízíme:
Odpovídající mzdové ohodnocení
Mladý kolektiv
Pracovní doba 10:30–19:00
Nástup ihned

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK s AJ, NJ, FJ, HOLANDŠTINOU (21.000 - 26...
Chcete pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti? Máte zkušenosti z oblasti administrativy a hledáte práci v Plzni? Chcete v práci využívat své jazykové znalosti? Pak tu máme příležitost právě pro Vás! Významná mezináro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Plzeň Plný úvazek
včera
Back office administrator
- vítání a registrace hostů, zajištění cateringu a péče po celou dobu návštěvy - přebírání pošty a její třídění, přebírání telefonických hovorů, - administrace dočasně přidělených zaměstnanců (brigádníků) a správa jejich docházky, ...
ADECCO spol.s r.o. Plzeň Plný úvazek
včera
Interní plánovač zakázek
Komunikace s plánovači a zákaznickým servisem v ČR a Rakousku Včasné zpracování zakázek a jejich plánování Sledování toku zakázky výrobou Komunikace s vedoucím směny a dalšími pracovníky provozu
ADECCO spol.s r.o. Plzeň Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno