Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo administrativní pracovník/ce, recepční

20.9.2016
Project Controls, s.r.o.
Místo pracoviště
Za Humny 3301/18, Boršov, 697 01, Kyjov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pracoviště: Za Humny 3301/18, 697 01 Kyjov. Náplň práce: odpovědnost za bezproblémový chod recepce (telefonáty, korespondence), zajištění činnosti sekretariátu ředitele firmy, zajištění reprezentativního chodu při pracovních návštěvách, vedení archivu firmy, administrativní zajištění vozového parku (evidence vozidel), skenování dokumentů (faktury, smlouvy, atd.), evidence ochranných pomůcek, zajištění ostatních provozních činností firmy (backoffice), zajištněí kancelářských potřeb. Požadujeme: SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru, znalost MS Office – Excel, Word, znalost AJ, ŘP sk. B, odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost a pracovní nasazení, dobré organizační schopnosti. Nabízíme: odpovídající platové ohodnocení, motivační program, jazykové a další odborné vzdělávání, další bonusy.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby spravované společností Project Controls, s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti project controls, s.r.o. výhradně za účelem možnosti zaměstnání, a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kontakt na mail:  poslat email

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
OBCHODNÍ ŘEDITEL/MANAŽER (50.000 - 100.000 Kč)
Chcete se stát součástí rozvíjející se firmy? Společnost zaměřená na služby a systémy pro výrobu a údržbu hledá zkušeného obchodního manažera, pro rozvoj trhu. Silnou osobnost s prokazatelnými obchodními výsledky. Vaším úkolem bud ...
Jobs Contact Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
dnes
Financial Administrative Assistant
Would you like to work for an international company, which will provide you support and stability? Do you have experiences with accounting? Do you speak fluently English on communicative level? In that case, I´m looking ...
Advantage Consulting, s.r.o. jihomoravský kraj Plný úvazek
dnes
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a Hodonín
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
SVÁŘEČ (23.000 - 30.000 Kč)
Hledáme šikovné svářeče (i absolventy), kteří dokáží zpracovat zakázku na základě výkresové dokumentace a technických postupů. Nečeká Vás žádná nuda ani stereotyp! Stabilní česká firma si svých zaměstnanců a jejich práce váží, pro ...
Jobs Contact Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno