Volné pracovní místo  Asistent / asistentka HR Manažera - OZP

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně Vyučení
Hrubá mzda 13 000 - 15 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

1. kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Vyhrazeno pro OZP.
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá.

Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka HR. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP.

Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi, rád řeší a umí věci dotáhnout až do konce. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou.

Jaká bude tvá pracovní náplň
Budeš pravou rukou pro vedoucího HR oddělení
Zpracovávání inzerátů a jejich vyvěšování na pracovních portálech
Zpracování došlých životopisů
Práce s interními dokumenty
Administrativní podpora HR oddělení

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací WORD, EXCEL
Profesionální jednání a empatie
Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti
Zvládat různorodé situace s úsměvem


Co ti můžeme nabídnout
Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely
Moderní prostory s výbornou dostupností
Pracovní dobu pouze 5 hodin
Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
Skvělý tým lidí a výbornou kávu na pracovišti
Teambuildingové akce

Požadované dovednosti

  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - plánovací software
  • Ekonomika
  • Práce s PC - databázové systémy
  • Práce s PC - Windows
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC
  • Ekonomika - personalista
  • Práce s PC - základní dovednosti PC

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Jiné výhody - týden dovolené navíc

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.10.2025

Máte zájem o nabídku Asistent / asistentka HR Manažera - OZP?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Nelli Holková z DigiDay Group s.r.o.

Aktualizováno před 3 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent / asistentka HR Manažera - OZP

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět