Volné pracovní místo Asistent / Asistentka obchodního oddělení - (30 hodin týdně) - OZZ, OZP
Firma
PAPÍRTISK s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Zkrácený úvazek
Vzdělání
minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda
od 15 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
VYHRAZENO pro OZZ, OZP. První kontakt telefonicky v pracovní dny 9:00 - 15:00 hodin nebo e-mailem. Tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulářPožadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- příjemnou, milou a pozitivní osobnost
- zdravý selský rozum a schopnost samostatného rozhodování
- systematičnost a důslednost
- schopnost zvládat stres
- hledání způsobu, jak dotáhnout věci do konce, ne důvody, proč to nejde
- umění komunikovat s lidmi, vnímat je, poradit si a vyřešit situaci třeba i problematickou
- viditelný zájem o práci a schopnost držet krok
- praxe je výhodou, ne podmínkou. Počítáme s kompletním zaučením.
Náplň práce:
- komunikace s obchodníky
- práce s interním systémem
- příprava a odesílání balíků a palet v různých aplikacích přepravních společností
- péče o příchozí klienty
- starost o chod kanceláře obchodního oddělení
- po zaučení samostatné řešení jednoduchých obchodních případů
- občasné cesty za účelem nákupu nebo vyřízení zakázek
Nabízíme:
- práci od pondělí do pátku, nejpozději do 15.30, o víkendech odpočíváme, možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
- příjemné a přátelské prostředí v týmu, který si pomáhá
- sick days
- firemní notebook a telefon
NÁSTUP IHNED
Vhodné pro
Osoby se zdravotním postižením (OZP).Směnnost
Jednosměnný provozPracovní období
od 1.4.2024Máte zájem o nabídku Asistent / Asistentka obchodního oddělení - (30 hodin týdně) - OZZ, OZP?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Kateřina Kotásková z PAPÍRTISK s.r.o.
Aktivní inzerát.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Lokalita:
Může se Vám hodit:
Zveřejnil: