Volné pracovní místo  Asistent / asistentka obchodního oddělení - OZP

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně Vyučení
Hrubá mzda 13 000 - 15 400 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

1. kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Vyhrazeno pro OZP.
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá.

Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP.

Hledáme zodpovědného a pozitivně naladěného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se zvednout telefon ( Nejedná se o prodej ). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou.

Jaká bude tvá pracovní náplň
Budeš podporovat náš obchodní tým plánováním a organizací
Představení společnosti formou informativního hovoru
Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů
Práce s interním systémem PIPEDRIVE (zaučíme tě)
Příprava a zpracování podkladů obchodních nabídek
Možnost práce na ranní či odpolední směny (5 hodin) - výběr necháme na tobě


Co ti můžeme nabídnout
Zkrácený úvazek s pracovní dobu pouze 4-5 hodin
Jistý fix + finanční odměny za výkon
25 dní dovolené + volné veškeré svátky a víkendy
Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity
Dlouhodobou spolupráci ve stabilní a rozvíjející se společnosti
Moderní prostory s výbornou dostupností v centru Ostravy
Skvělý tým podporujících kolegů i vedení, zaškolení na pozici
Teamleader zařídí i pohodu během pracovní doby v podobě Pochoutkového dne nebo vitamínového dne, kdy si dáš s kolegy chlebíčky, zákusky a ovoce.
Teambuildingové akce a pizza Days
Nástup ihned/dohodou
A jako bonus - výbornou bezednou kávu

Požadované dovednosti

  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta

Benefity

  • Dovolená navíc - 25 dní dovolené
  • Jiné výhody - Multisport karta

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.10.2025

Máte zájem o nabídku Asistent / asistentka obchodního oddělení - OZP?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Nelli Holková z DigiDay Group s.r.o.

Aktualizováno před 4 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent / asistentka obchodního oddělení - OZP

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět