Volné pracovní místo  Asistent / asistentka ředitele

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 25 000–30 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Životopisy s fotografií zasílat na email: použijte odpovědní formulář , předmět "Asistentka" Případné dotazy na tel.č.: použijte odpovědní formulář , p. Miketa, jednatel, DO STAŽENÍ INZERÁTU JE INZERÁT PLATNÝ!
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který má v malíčku veškerou administrativu a nebojí se práce v kanceláři, ale občas i v terénu. Hledáme pravou ruku ředitele/ceo společnosti, která bude řešit veškeré svěřené úkoly CEO. Bude se účastnit schůzek ve firmě i mimo ní, ze kterých dokáže udělat zápis, dořešit svěřené úkoly, dále vyřizovat běžnou administrativu, zakládání a třízení dokumentů, zakládání smluvní dokumentace a její obhospodařování, čtení a filtrování, vyřizování emailové komunikace, vyplňování výkonnostních tabulek jejich vyhodnocování a prezentování výsledků, výkazy práce, Příprava interních reportů a statistik pro CEO,

Jste komunikativní a zároveň si libujete v administrativě? Tak hledáme právě Vás!

Nástup možný po dohodě.

SNABYTEK COMPANY s.r.o. je spolehlivý zaměstnavatel. Již 26 let děláme klientům radost novými interiéry, dekoracemi a vybavením domácnosti. Mrkněte na snabytekinteriery.wpklient.com nebo na náš velký eshop použijte odpovědní formulář . Navštívit můžete také provozovny Hlučín nebo Ostrava. Nově jsme V Hlučíně Otevřeli prodejnu domácích potřeb Orion, která se stala součástí SNABYTEK®.

Místo pracoviště: Ostrava 28.října 153/ Hlučín,
Pracovní poměr: 3/4 úvazek nebo celý úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva. Nástup po dohodě.
Benefity: stravenkový paušál, sleva na firemní výrobky, flexibilní pracovní doba, firemní akce, vzdělávání, osobní notebook, telefon s tarifem i k osobnímu použití.

Náplň práce, požadavky na pozici, určitě se přihlaste, pokud: máte předchozí zkušenost se stejnou či obdobnou pozicí (asistentka obchodního oddělení, klientský pracovník, administrativní pracovník v bankovním sektoru,..), vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
máte organizační schopnosti a time-management v malíčku, jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi, dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy.
Co byste měl/a ještě splňovat? tvorba smluv vám není cizí a dokážete se v jejich prostředí orientovat, mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (angličtina výhodou),
znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky,…),
být flexibilní a odolný/á vůči stresu, výhodou je psát všemi deseti.
předchozí zkušenost na administrativní pozici.

Co nabízíme: budete pracovat v moderní firmě. Nabídneme Vám moderní zázemí a moderní přístupy. Pracovní prostředí našich studií/prodejen se Vám bude líbit. Stále pracujeme na inovacích, zlepšeních a vývoji firemní kultury. Budeme se snažit podílet na vašem osobním rozvoji a získání nových vědomostí a zkušeností. Vaši novou práci se budeme snažit udělat zábavnou, atraktivní a zároveň se budeme snažit, aby i Váš plat byl k vaší spokojenosti a motivaci být s námi.
Práci od pondělí do pátku v rozmezí a dle potřeby 7-18 hodin (flexi pracovní doba) 6h denně, někdy více někdy méně, 30-40h týdně. Tým kolegů, kteří dělají skvělý kolektiv.
SNABYTEK® a Orion je dobrá značka pro osobní rozvoj. Zaměstnání na HPP 3/4 úvazek nebo plný úvazek. Firemní vzdělávání, společenské akce.

Firemní Video: použijte odpovědní formulář
Pokud jste se dočetl/a až sem, potkejme se u kávy a možná tím začne nová etapa vašeho života.

POKUD VÁS NABÍDKA OSLOVILA, POŠLETE NÁM PROSÍM SVŮJ ŽIVOTOPIS, na základě kterého Vás pozveme na osobní pohovor.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - prezentační software
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.12.2024

Máte zájem o nabídku Asistent / asistentka ředitele?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Bc. Jan Miketa z SNABYTEK COMPANY s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent / asistentka ředitele

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět