Volné pracovní místo  Asistent / Asistentka vedení společnosti

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 25 000–35 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

1. kontakt E-MAILEM: použijte odpovědní formulář

Dokážeš si poradit v každé situaci? Máš zkušenosti s administrativou a multitaskingem? Rád/a organizuješ, jsi samostatný/á a pečlivý/á? Pokud ano, určitě se nám ozvi, protože tahle pozice by pro Tebe mohla být ta pravá!

Co můžeš v této roli očekávat:
  • vyřizování veškeré administrativní agendy pro vedení společnosti, včetně evidence a archivace dokumentů.
  • zajišťování efektivní komunikace prostřednictvím e-mailů a jiných komunikačních kanálů.
  • zápisy z porad a schůzek vedení společnosti.
  • správu kalendáře a organizaci schůzek a případných služebních cest v souladu s potřebami vedení.
  • plnění operativních úkolů spojených s vedením a provozem firmy.
  • aktivní spolupráce s kolegy a poskytování podpory v rámci týmu.

Co potřebuješ mít a umět:
  • vynikající organizační a komunikační dovednosti
  • reprezentativní a příjemné vystupování
  • pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • schopnost zacházet s důvěrnými informacemi s diskrétností a profesionalitou
  • pokročilou znalost práce s MS Office, zejména Outlookem
  • komunikativní angličtinu
  • do jisté míry časovou flexibilitu a odolnost vůči stresu.
  • zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou, nikoliv však podmínkou.

Co ti nabídneme:
  • řadu tematických školení a certifikací pro tvůj osobní i profesní růst
  • pestrou práci s širokým přesahem aktivit.
  • multisport kartu pro podporu tvého zdraví a pohybu.
  • firemní výuku angličtiny pro zdokonalení tvých jazykových dovedností.
  • možnost postupného přebírání kompetencí, pokud budeš mít zájem.
  • práci v neformálním týmu, kteří ti rádi pomůžou, pokud si nebudeš zrovna vědět rady.

XEVOS Solutions poskytuje komplexní řešení v IT - od systémové integrace, servisu a podpory, přes serverová, síťová a tisková řešení, až po dodávky hardwarového vybavení a vývoj inovativních aplikací.

Nástup IHNED

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.5.2024

Máte zájem o nabídku Asistent / Asistentka vedení společnosti?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Erika Sládeková z XEVOS Solutions s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent / Asistentka vedení společnosti

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět