Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

24.8.2016
Family Market s.r.o.
Místo pracoviště
Březhradská 148/3, Březhrad, 503 32, Hradec Králové
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Pružná pracovní doba

Popis pracovní nabídky

ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

  • PP na dobu neurčitou; nástup dle dohody, nejlépe ihned
  • Náplň práce: Vedení administrativní agendy; Komunikace s dodavateli a ostatními odděleními v rámci společnosti; Podpora pro nákup a prodej; Zpracování nabídek, poptávek, objednávek; Zadávání dat, faktur do účetního systému Pohoda; Spolupráce s finančním oddělením; Administrativní podpora vedení společnosti; Příprava reportů a přehledů; Zodpovědnost za obchodní korespondenci – emailová komunikace; Vyhledávání a shromažďování informací; Poštovní agenda (vyřizování a evidence příchozí a odchozí pošty); E shop – zajištění plynulého chodu
  • Požadujeme: SŠ vzdělání; Praxi na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou; AJ – komunikativní úroveň; Znalost MS Office – převážně Excel; Zkušenosti s účetním systémem Pohoda výhodou; Aktivní a pozitivní přístup k práci; Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost; Příjemné vystupování; Organizační a komunikační schopnosti; Komunikativnost
  • Nabízíme: Práci v kapitálově silné a stabilní společnosti; Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv; Výsledky a pracovní nasazení umíme vždy ocenit; Zajímavé finanční ohodnocení; Zaměstnanecké benefity
  • Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky.
  • V případě zájmu zasílejte životopisy na e-mail: poslat email

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
H3968: Osobní asistentka GŘ
kompletní administrativa spojená s vedením sekretariátu i nad rámec klasické pracovní doby, pravá ruka ředitele, častá komunikace se zahraničím (klíčoví odběratelé a dodavatelé), č ...
Personal Consult s.r.o. Hradec Králové Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
ZÁPIS ODBĚRNÝCH MÍST-Hradec Kralové
Náplní práce je zápis odběrných míst elektřiny a plynu, práce s daty a interním systémem.
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Hradec Kralové Plný úvazek
dnes
H4036: Referentka zákaznického servisu
zajištění styku s externími a intercompany zákazníky a uspokojování jejich požadavků
Personal Consult s.r.o. Nový Bydžov okolí Plný úvazek
týden
Pracovník / pracovnice zahraničního obchodu
Práce se zákazníky, aktivní vyhledávání nových zákazníků v zahraničí, příprava konceptů obchodních podmínek a příprava nových podnětů pro podporu prodeje.
JOBSYSTEM s.r.o. Královehradecký kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno