Volné pracovní místo  Asistentka exportního oddělení

Firma ANTARES a.s.
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda od 32 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Náplň práce :
  • práce s daty v programu SAP, Excel
  • komunikace se stávajícími zahraničními zákazníky a udržování velmi dobré úrovně obchodních vztahů
  • zpracování objednávek, organizace dopravy, příprava vývozních dokladů
  • komunikace s celnicí
  • vedení dokumentace k jednotlivým obchodním případům
  • účast na mezinárodních výstavách
  • komunikace a spolupráce s obchodním a nákupním oddělením
  • komunikace a spolupráce s vedením výrobního oddělení
Požadavky:
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • aktivní znalost AJ slovem i písmem
  • samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, psychická odolnost.
  • příjemné vystupování
  • trestní bezúhonnost
  • znalost práce s Microsoft Office – Excel (ne začátečník), Word, SAP-výhodou.
Pracovní doba : 06:00-14:30
NEJDŘÍVE PROSÍME O ZASLÁNÍ ŽIVOTOPISU na email: použijte odpovědní formulář

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.10.2025

Máte zájem o nabídku Asistentka exportního oddělení?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Iva Vostřelová, Person. a mzdy z ANTARES a.s.

Aktualizováno před 3 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistentka exportního oddělení

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět