Volné pracovní místo  ASISTENTKA OBCHODNÍHO TÝMU

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 18 000–20 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Váš profil:
  • Komunikativní, kreativní, zodpovědná a vstřícná osobnost s nadšením.

Vaší náplní práce bude především:
  • Vedení administrativy kanceláře obchodního ředitele a manažerů prodeje.
  • Poskytování podpory obchodním zástupcům.
  • Občasná komunikace s obchodními partnery a řešení jejich potřeb na území především ČR a SR.
  • Zpracovávání statistik a reportingů.
  • Komunikace v rámci firem zahraničního vlastníka.

Požadujeme: Komunikativnost, příjemné vystupování, vstřícný přístup. Praxe na obdobné pozici výhodou. Základní znalost anglického nebo polského jazyka velkou výhodou. Zodpovědnost, aktivita a pečlivý přístup ke svěřeným úkolům. Znalost práce především s MS OFFICE (Excel, Word, PowerPoint…) Řidičské oprávnění skupiny B výhodou.

Nabízíme: Profesní růst v rámci stabilní a úspěšné společnosti. Otevřený a korektní přístup. Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí. Zajímavé finanční ohodnocení (fixní+prémiová složka platu v závislosti na plnění cílů). Stravenky. Další zaměstnanecké benefity.

Ostatní: Plný pracovní úvazek. Nástup podle dohody, nejlépe od 1.9. 2016 nejpozději však 1.10. 2016.

Pokud jste v naší nabídce nalezli svou představu o budoucím uplatnění, pak nám zašlete svůj životopis na e-mail: použijte odpovědní formulář a v kopii na použijte odpovědní formulář

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina - pasivní
  • Polština - aktivní

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.9.2016
 Zpět