Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Olomouc
Zveřejnil:
Úřad práce Olomouc
Může se Vám hodit:
Asistentka Olomouc

Volné pracovní místo Asistent/ka ředitele nákupu

13.5.2016
UNEX a.s.
Místo pracoviště
1032, Brníčko, 783 91, Uničov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:

  • běžné odborné práce v oblasti nákupu (práce s QAD, …)
  • administrativní práce (evidence účetních dokladů, dohled nad fakturací, archivace,
  • vyřizování obchodní korespondence, …)
  • koordinace schůzek, organizace pracovních cest
  • příprava potřebných podkladů pro jednání a porady (reporty, prezentace, …)
  • vyřizování specifických úkolů souvisejících s chodem útvaru
  • komunikace s dodavateli – zadávání objednávek, evidence a kontrola jejich průběhu


Co po vás požadujeme

  • SŠ/VŠ obor strojírenský/e­konomický
  • praxe v oboru není nutná, zaučíme
  • znalost MS Office
  • min. středně pokročilá znalost AJ/NJ


Co od vás očekáváme

  • komunikativnost, samostatnost
  • vysoké pracovní nasazení
  • spolehlivost a zodpovědnost


Co vám můžeme nabídnout

  • stabilní a perspektivní zaměstnání
  • kariérní růst
  • dotované stravování v areálu společnosti
  • výkonové bonusy
  • další benefity


V PŘÍPADĚ ZÁJMU O TUTO PRACOVNÍ POZICI ODPOVĚZTE PROSTŘEDNICTVÍM WEBOVÉHO FORMULÁŘE NA STRÁNKÁCH:  poslat email

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent / asistentka prodeje pro obchodování s hutními materiály
• organizační a administrativní podpora a vykonávání úkolů spojených s chodem obchodního oddělení • každodenní komunikace s dodavateli a zákazníky • zpracování cenových nabídek a podkladů pro obchodníka • zpracování objednávek ...
JOBSYSTEM s.r.o. Lutín / Olomoucký kraj Plný úvazek
týden
Asistent/ka prodeje
Pracoviště: Hamerská č.p. 624/19, Olomouc. Termín nástupu: ihned. Pracovní poměr na dobu určitou, jedná se o záskok za dlouhodobou nemoc. Náplň práce: - zpracování poptávek a objednávek zákazníků, zajištění odeslání zboží - obje ...
ALMIO,s.r.o. Hamerská 624/19, Olomouc Plný úvazek
včera
Asistentka ředitele
Místo výkonu práce: Libušina 526/101, Olomouc. Požadujeme: - min. střední odborné vzdělání - perfektní znalost českého jazyka - pokročilá znalost MS Office (Word, Excel) - výborné komunikační, organizační schopnosti, - reprezentat ...
O L P R A N spol. s r. o. Libušina 526/101, Olomouc Plný úvazek
týden
Asistent/ka - administrativní pracovník/ce
Pracoviště: nábř. Přemyslovců č.p. 867/8, Olomouc. Náplní práce je i práce pro Českou pojišťovnu. Požadavky: Slušné a vhodné reprezentativní vystupování, komunikativnost a proklientský přístup. Práce na PC. První kontakt je možný ...
Herentin s.r.o. nábř. Přemyslovců 867/8, Olomouc Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno