Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-centrum
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 2
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-centrum

Volné pracovní místo Asistent/ka ředitele

9.7.2015
Krajská hygienická stanice Středočeského kraje se sídlem v Praze
Místo pracoviště
Dittrichova 329/17, Nové Město, 120 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Pružná pracovní doba

Popis pracovní nabídky

Bližší informace o této pozici Vám poskytne vedoucí oddělení Kancelář ředitele KHS Mgr. Šárka Nováková na telefonním čísle poslat email . Přihlášky do výběrového řízení vč. CV v ČJ posílejte nejpozději do 24.7. 2015 na e-mailovou adresu: poslat email
Místo výkonu práce: Dittrichova 17, Praha 2

Popis práce:

  • organizace pracovního programu ředitele KHS, plánování schůzek ředitele KHS, porad a seminářů, 
  • příprava programu a podkladů pro pracovní jednání a jiné pracovní aktivity ředitele KHS včetně vedení lhůtníku termínovaných úkolů,
  • organizační zajištění průběhu porad vedení KHS a dalších jednání ředitele, včetně pořizování zápisu, 
  • zajišťování plynulého chodu Kanceláře ředitele KHS, administrativa spojená s chodem oddělení vč. evidence oběhu písemností v el. spisové službě, přípravy archivace a skartace dokumentů,
  • zajišťování písemné korespondence ředitele KHS v souladu s požadavky normy v rámci i vně KHS, 
  • poskytování základních informací o postavení a činnosti KHS veřejnosti,
  • evidence vnitřních předpisů KHS (vč. digitální podoby), práce spojené s úřední deskou KHS v sídle, editace její elektronické podoby a dalších vybraných sekcí webových stránek úřadu.


Požadujeme:

  • alespoň SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
  • organizační schopnosti,
  • schopnost logického uvažování a bystrého úsudku, ochota učit se novým věcem,
  • spolehlivost, pečlivost, příležitostná časová flexibilita, příjemné vystupování,
  • dobrou uživatelskou znalost práce s PC (zejm. aplikace MS Office),
  • praxe na obdobné pozici, řidičský průkaz sk. B
  • znalost AJ odpovídající alespoň 1. stupni standard. jazykové zkoušky (např. maturitní zkouška) výhodou.


Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
  • pracovní poměr na dobu neurčitou,
  • platový tarif dle přílohy č. 4 nařízení vlády č. 564/2006 Sb. (9. platová třída),
  • osobní příplatek podle pracovních výsledků,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené.

Nástup:

  • 1.8.2015/dohodou.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Činnosti dle vyhlášky 50/78 Sb.
  • Řidičský průkaz
  • Řidičský průkaz – řízení osobních automobilů – skupina B

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina – aktivní

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Koordinátor objednávek, 19 000 Kč/měsíc
Ref. č.: 13-19-233001. Chcete získat praxi v administrativě ve firemním prostředí? Baví Vás komunikovat s lidmi? Máte zájem o plný úvazek na dobu určitou 3 měsíců? Pak hledáme právě Vás!<br/> <br/>Vaší náplní práce bude:<ul> <li> ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Koordinátor objednávek, 100-110 Kč/hod., min.20hod/týdně
Ref. č.: 13-19-233007. Chcete získat praxi v administrativě ve firemním prostředí? Baví Vás komunikovat s lidmi? Máte zájem pracovat minimálně 20hod./týdně na dobu určitou 3 měsíců? Pak hledáme právě Vás!<br/> <br/>Vaší náplní pr ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Zkrácený úvazek
dnes
HR Administration Specialist with Dutch and English
Ref. č.: 20-28-233020. #Native Dutch #Fluent English #HR #SSC #International company<br/> <br/>We have a great job in HR Administration department where you will be supporting employees, managers and other human resource teams.<br ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Junior LABOUR OFFICE SPECIALIST
Ref. č.: 20-28-232688. <ul> <li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li> <li> Reporting activities</li> <li> Maitaining the database and re ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Junior LABOUR OFFICE SPECIALIST
Ref. č.: 20-28-232697. <ul> <li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li> <li> Reporting activities</li> <li> Maitaining the database and re ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno