Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka ředitele

12.7.2016
Aliaves & Co., a.s.
Místo pracoviště
Vyšehradská 320/49, Nové Město, 128 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Vyšehradská č.p. 320/49, Nové Město, 128 00 Praha 28
Kontaktní osoba: Kasalová Romana, e-mail: poslat email

Požadavky:

- SŠ vzdělání (obchodní nebo ekonomické zaměření)

- výborná znalost MS Word (práce s dokumenty), MS Excel (základní tabulky, grafy), znalost MS Powerpoint a práce s běžnými kancelářskými aplikacemi (MS Outlook)

- výborné komunikační a prezentační schopnosti, dobrá čeština

- samostatnost, příjemné vystupování

- orientace ve veřejné spávě výhodou

- psaní všemi deseti výhodou
Náplň práce:

- telefonický kontakt se stávajícími i potencionálními spolupracovníky společnosti, plánování schůzek, vedení kalendáře ředitele

- odpovědnost za příjímaní a odesílání písemné korespondence společnosti, včetně evidence

- vedení knihy evidence docházky a knihy evidence pracovních úrazů

- ve spolupráci s účetní firmou evidence došlých faktur a zajišťování jejich včasného proplácení

- vedení pokladní knihy společnosti, včetně evidence účetních a daňových dokladů, inventarizace pokladny a cenin

- zajišťování přípravy dohod o provedení práce, vedení přehledu o uzavřených DPP v příslušném kalendářním měsíci a vedení evidence vyplacených DPP

- odesílání žádostí o akreditace vzdělávacích akcí společnosti příslušným orgánům

- doplňování informací v databázi o účastnících kurzů (databáze kurzů)

- vedení evidence požadovaného a ve skladu vedeného spotřebního materiálu a se souhlasem

nadřízeného zajišťování objednávek spotřebního materiálu a kancelářských potřeb

- provádění materiální kontroly kopírek (tonery, papír) a kontroly údržby

- vedení písemné agendy evidence dodavatelsko-oodběratelských smluv, záručních listů, inventarizace majetku, protokolů z kontrol, agendu společnosti (valné hromady, zápisy z jednání dozorčích orgánů, výroční zprávy apod.) a další písemné dokumenty společnosti (běžná korespondence, zakázky, veřejné soutěže, apod.)

- odpovědnost za spisovou službu, tj. vyřizování, oběh a ukládání písemností společnosti a to jak v papírové tak digitální podobě

- plnění funkce zdravotníka společnosti, organizace, zajištění a poskytnutí první pomoci, zajišťování přivolání záchranné služby a odpovědnost za stav a doplňování firemní lékárny

- plnění dalších úkolů dle požadavku nadřízeného

- organizační a administrativní činnosti spojené s akcemi pořádanými společností, komunikace s účastníky
Nabízíme:

- první rok pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou

- zkušební doba 3 měsíce

- práci v centru Prahy, možnost získat zajímavou praxi ve vzdělávací společnosti s vazbou do veřejné správy, různorodou a samostatnou práci v přátelském mladém kolektivu

- práce je vhodná i pro šikovné absolventy/tky SŠ s praxí v administrativě

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Podobné nabídky práce

Písařka, Asistentka
Advokátní kancelář hledá písařku, administrativní pracovnici a vedoucí kanceláře.
Liška Štěpán, JUDr., advokát Národní třída, Praha Plný úvazek, Práce na ŽL
dnes
Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Hledáte práci..... .....kde nebudete sedět celý den za stolem? Přední česká logistická společnost HOPI působí kromě České republiky na území dalších čtyřech států Evropské unie. ...
HOPI s.r.o. Jažlovice, Říčany u Prahy Plný úvazek, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Koordinátor/ka auto asistence
JAK VYPADÁ PRÁCE U NÁS? • Na našem moderním dispečinku přijímáme tísňová volání klientů a naším úkolem je, jim pomoci. • Pomáháme motoristům, zajišťujeme opravy na místě nehody ...
GLOBAL ASSISTANCE a.s. Dopraváků 749/3, 184 00 Praha 8 Plný úvazek, Zkrácený úvazek
aktivní
Zpracovatel studijních podkladů
Chcete se stále zdokonalovat a kvalifikovat ve svém vystudovaném oboru? Preferujete práci z domu, jste zodpovědní, precizní a dodržování termínů Vám nedělá problém? V tom případě n ...
Ellmer s.r.o. Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno