Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka ředitele

12.7.2016
Aliaves & Co., a.s.
Místo pracoviště
Vyšehradská 320/49, Nové Město, 128 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Vyšehradská č.p. 320/49, Nové Město, 128 00 Praha 28
Kontaktní osoba: Kasalová Romana, e-mail: poslat email

Požadavky:

- SŠ vzdělání (obchodní nebo ekonomické zaměření)

- výborná znalost MS Word (práce s dokumenty), MS Excel (základní tabulky, grafy), znalost MS Powerpoint a práce s běžnými kancelářskými aplikacemi (MS Outlook)

- výborné komunikační a prezentační schopnosti, dobrá čeština

- samostatnost, příjemné vystupování

- orientace ve veřejné spávě výhodou

- psaní všemi deseti výhodou
Náplň práce:

- telefonický kontakt se stávajícími i potencionálními spolupracovníky společnosti, plánování schůzek, vedení kalendáře ředitele

- odpovědnost za příjímaní a odesílání písemné korespondence společnosti, včetně evidence

- vedení knihy evidence docházky a knihy evidence pracovních úrazů

- ve spolupráci s účetní firmou evidence došlých faktur a zajišťování jejich včasného proplácení

- vedení pokladní knihy společnosti, včetně evidence účetních a daňových dokladů, inventarizace pokladny a cenin

- zajišťování přípravy dohod o provedení práce, vedení přehledu o uzavřených DPP v příslušném kalendářním měsíci a vedení evidence vyplacených DPP

- odesílání žádostí o akreditace vzdělávacích akcí společnosti příslušným orgánům

- doplňování informací v databázi o účastnících kurzů (databáze kurzů)

- vedení evidence požadovaného a ve skladu vedeného spotřebního materiálu a se souhlasem

nadřízeného zajišťování objednávek spotřebního materiálu a kancelářských potřeb

- provádění materiální kontroly kopírek (tonery, papír) a kontroly údržby

- vedení písemné agendy evidence dodavatelsko-oodběratelských smluv, záručních listů, inventarizace majetku, protokolů z kontrol, agendu společnosti (valné hromady, zápisy z jednání dozorčích orgánů, výroční zprávy apod.) a další písemné dokumenty společnosti (běžná korespondence, zakázky, veřejné soutěže, apod.)

- odpovědnost za spisovou službu, tj. vyřizování, oběh a ukládání písemností společnosti a to jak v papírové tak digitální podobě

- plnění funkce zdravotníka společnosti, organizace, zajištění a poskytnutí první pomoci, zajišťování přivolání záchranné služby a odpovědnost za stav a doplňování firemní lékárny

- plnění dalších úkolů dle požadavku nadřízeného

- organizační a administrativní činnosti spojené s akcemi pořádanými společností, komunikace s účastníky
Nabízíme:

- první rok pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou

- zkušební doba 3 měsíce

- práci v centru Prahy, možnost získat zajímavou praxi ve vzdělávací společnosti s vazbou do veřejné správy, různorodou a samostatnou práci v přátelském mladém kolektivu

- práce je vhodná i pro šikovné absolventy/tky SŠ s praxí v administrativě

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
REFERENT/KA BACK OFFICE - LU037
Našim klientem je zahraniční firma, která se zabývá pronájmem pracovních oděvů a prodejem ochranných pracovních pomůcek. Firma je v ČR etablovaná již několik let a poskytuje svým zákazníkům kompletní servis. Do svého týmu nyní h ...
APROFES,s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
CASH COLLECTION REPRESENTATIVE WITH HUNGARIAN
Ref. č.: 13-28-232230. Are you interested in working in finance in an international company? Would you like to use English and Hungarian daily at work? Then send us your CV.<br/> <br/>An international company is looking for candid ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
HR ADMINISTRATOR WITH ENGLISH AND FRENCH
Ref. č.: 13-12-232233. Would you like to start your career in HR? Do you like to use English and French daily? Then we have an interesting offer for you!<br/> <br/> <br/>An international company operating in medical technologies i ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno