Volné pracovní místo Asistent/ka ředitele do společnosti s IT zaměřením v Olomouci
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda
od 15 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Pracoviště: 17. listopadu č.p. 1126/43, Olomouc. Datum nástupu: ihned.Co očekáváme:
- min. SŠ vzdělání - ekonomické zaměření výhodou
- praxe v administrativě vítána
- výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti
- výborná uživatelská znalost práce PC (MS Office, internet, mail)
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řízení vozidla výhodou
Co nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou (min. 3 roky - záskok za MD), dále dle výsledků
- zázemí stabilní české IT společnosti s více než dvacetiletou historií
- příjemné pracovní prostředí
- nástupní mzda: 15.000 Kč, dále dle výsledků
- benefity, stravenky, zaměstnanecké akce
Náplní práce je zejména vyřizování administrativní agendy a korespondence, zajišťování chodu sekretariátu a vedení databáze systému pro správu klientů.
Pracovní doba flexibilní cca od 7:00 - 16:00 hod.
Své CV, nejlépe s fotografií, a motivační dopis zašlete POUZE na email: použijte odpovědní formulář a nadepište "VR - asistentka.
Požadovaná znalost jazyků
- Angličtina - aktivní
Požadované dovednosti
- Práce s PC
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B