Volné pracovní místo  Asistent/ka ředitele do společnosti s IT zaměřením v Olomouci

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda od 15 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Pracoviště: 17. listopadu č.p. 1126/43, Olomouc. Datum nástupu: ihned.
Co očekáváme:
  • min. SŠ vzdělání - ekonomické zaměření výhodou
  • praxe v administrativě vítána
  • výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • výborná uživatelská znalost práce PC (MS Office, internet, mail)
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řízení vozidla výhodou

Co nabízíme:
  • pracovní poměr na dobu určitou (min. 3 roky - záskok za MD), dále dle výsledků
  • zázemí stabilní české IT společnosti s více než dvacetiletou historií
  • příjemné pracovní prostředí
  • nástupní mzda: 15.000 Kč, dále dle výsledků
  • benefity, stravenky, zaměstnanecké akce

Náplní práce je zejména vyřizování administrativní agendy a korespondence, zajišťování chodu sekretariátu a vedení databáze systému pro správu klientů.

Pracovní doba flexibilní cca od 7:00 - 16:00 hod.
Své CV, nejlépe s fotografií, a motivační dopis zašlete POUZE na email: použijte odpovědní formulář a nadepište "VR - asistentka.

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina - aktivní

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 17.7.2017 do 30.9.2020
 Zpět