Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka týmu odpadové společnosti (odborný pracovník v admistrativě)

13.10.2016
EKO-SEPAR, s. r. o.
Místo pracoviště
Hřbitovní 1214, Nýřany, 330 23, Nýřany
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:
" podpora chodu kanceláře oddělení pohledávek, vyřizování korespondence, komunikace se zákazníky
" podpora při zpracovávání faktur
" vedení archivnictví a spisové služby firmy
" objednávky, evidence nádob

Požadujeme:
" min. středoškolské vzdělání s maturitou
" znalost Zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech a vyhlášky o Katalogu odpadů č. 93/2016 Sb. výhodou
" znalost německého nebo anglického jazyka min. na komunikativní úrovni
" velmi dobré PC znalosti, znalost programu Helios a Inisoft výhodou
" zodpovědnost, spolehlivost, flexibilita, samostatnost
" velmi dobré komunikační dovednosti
" příjemné vystupování
Nabízíme:
" zázemí stabilní mezinárodní společnosti
" 4 týdny dovolené
" stravenky
" odpovídající platové ohodnocení včetně ročních bonusů
" příjemné pracovní prostředí
Cítíte-li se naší nabídkou osloveni, zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce popř. v německém nebo v anglickém jazyce.


Pokud nenajdete odpovídající pracovní pozici nebo chcete položit doplňující dotaz, kontaktujte nás prosím:

Bc. Marika Groeslová – personalista
email: poslat email



 

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
aktivní
Interní plánovač zakázek
Komunikace s plánovači a zákaznickým servisem v ČR a Rakousku Včasné zpracování zakázek a jejich plánování Sledování toku zakázky výrobou Komunikace s vedoucím směny a dalšími pracovníky provozu
ADECCO spol.s r.o. Plzeň Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK s AJ, NJ, FJ, HOLANDŠTINOU (21.000 - 26...
Chcete pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti? Máte zkušenosti z oblasti administrativy a hledáte práci v Plzni? Chcete v práci využívat své jazykové znalosti? Pak tu máme příležitost právě pro Vás! Významná mezináro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Plzeň Plný úvazek
včera
Koordinátor externích reklamací
- administrativní zpracování dodavatelských neshod - práce v MS Office (Outlook, Word, Excel) - práce se systémy Easy archiv, Baan - komunikace napříč celou společností a s dodavateli - zodpovědnost za plnění náhrad za dodavatelsk ...
ADECCO spol.s r.o. Plzeň Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno