Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka vedení společnosti

5.8.2016
TRATEC - CS, s. r. o.
Místo pracoviště
Brtnická 57, Malý Šenov, 407 78, Velký Šenov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce:TRATEC – CS, s. r. o., Brtnická č.p. 57, Malý Šenov, 407 78 Velký Šenov
Kontakt: emailem,telefonicky
Požadujeme:

  • SŠ s maturitou, ekonomický směr výhodou
  • Aktivní a pozitivní přístup k práci
  • Výborné komunikační dovednosti a organizační schopnosti
  • Reprezentativní vystupování
  • Samostatnost a spolehlivost
  • Počítačová způsobilost
  • Dobrá znalost anglického a německého jazyka slovem i písmem


Nabízíme:

  • Zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející české firmě
  • Příležitost pro absolventky SŠ i uchazečky s praxí
  • Možnost získání nových znalostí a kariérního růstu
  • Zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity
  • Příjemný pracovní kolektiv


Náplň práce:

  • Vedení kalendáře nadřízeného zaměstnance
  • Organizování pracovních cest
  • Příprava podkladů a formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance 
  • Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů apod. 
  • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu, péče o návštěvy 
  • Vyřizování a správa obchodní korespondence a pošty
  • Zajišťování kancelářských potřeb
  • Operativní řešení problémů
  • Překlady pro zaměstnance společnosti

Benefity

  • Jiné výhody
  • Podnikové stravování – příspěvek k penzijnímu připojištění

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVA na prodejně, 100 Kč/hod, Děčín
Ref. č.: 8-19-228156. Máte zájem o brigádu pro významnou telekomunikační společnost? Hledáte brigádu na pár hodin týdně ?<br/>Pro našeho klienta hledáme šikovné brigádníky na pozici:<br/> <br/>PODPORA ZNAČKOVÉ PRODEJNY <br/> <br/ ...
Grafton Recruitment s.r.o. Děčín Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
Hledáme vhodnou kandidátku na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE Náplň práce: -překlad průvodních dopisů -přidělení dopisů na jednotlivá pracoviště Požadujeme: -minimálně základy německého jazyka -spolehlivost pečlivost Nabízíme ...
JOB LEADER CZECH s.r.o. Ústí nad Labem Teplice Děčín Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Zprostřekovatel/ka obchodu
PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. [JM] Místo výkonu práce: Riegrova č.p. 909/5, Děčín II-Nové Město, 405 02 Děčín 2 Požadavky: - administrativní práce - velmi dobré komunikativní schopnosti - práce s PC - přijímání telefonick ...
1.SDZP družstvo Riegrova 909/5, Děčín Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno