Volné pracovní místo  asitent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda od 12 500 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Pro naši pobočku v Hodoníně hledáme asistentku vedoucí úklidové služby. Jedná se o poloviční úvazek 4 hodiny denně, místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením.
Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, rozvoz pracovníků úklidu po Hodoníně a okolí.
Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), aktivní řidič, pracovitost, spolehlivost, samostatnost.
Co nabízíme: práce na pracovní smlouvu s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, služební telefon, notebook.
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt. Tel. Po-Pá od 8:00 do 13:00 hod.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 13.5.2024 do 12.5.2025

Máte zájem o nabídku asitent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Kateřina Ostrezy z ŠEDOVÁ clean service, o. p. s.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku asitent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět