Volné pracovní místo  Back Office Asistent/ka e-shopu - zajištění provozu a administrativy

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Vyučení
Hrubá mzda 26 000 - 30 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Kontakt: Friedlová Martina, tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář

Jsme Kokiska, česká e-commerce firma s rodinnou atmosférou, která už 15 let prodává vybavení pro domácnost a zahradu. Před 7 lety jsme rozšířili sortiment o fitness Gorilla Sports. A nejen v Čechách - prodáváme také v Polsku, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku. Aktuálně hledáme spolehlivou a prakticky zaměřenou posilu, která se postará o hladký chod zázemí firmy - od dopravy přes objednávky až po administrativní přehledy.
Co bude náplní práce?
Kontrola správnosti vyúčtování dopravců - stahování a úprava souborů (např. PPL, GLS), nahrávání do systému.
Zajištění objednávek zboží - komunikace s dodavateli, kontrola dostupnosti, zakládání objednávek v systému.
Zástup za infolinku- při nemoci či dovolené kolegů (odpovídání na telefonické a emailové dotazy zákazníků).
Vyplňování pravidelných přehledů a reportů- sledování vývoje počtu zásilek a poskytování zpětné vazby týmu pro zlepšování kvality nabízených služeb.
Administrativní podpora na online tržištích - správa produktů a objednávek.
Pomoc s provozními úkoly, které denně vznikají - různorodá a smysluplná práce v zázemí firmy.

Koho hledáme?
o Pečlivou, systematickou a spolehlivou osobu.
o Uvítáme zkušenost s administrativou, zákaznickou podporou nebo obdobnou činností - případně rádi zaučíme.
o Znalost práce s Google tabulkami nebo Excelem - nebo ochotu se to rychle naučit.
o Schopnost komunikace se zákazníky i obchodními partnery (především e-mailem, příležitostně telefonicky).
o Aktivní přístup k práci, chuť zapojit se do týmu a společně posouvat věci kupředu.

Co nabízíme?
o Smlouva na plný, nebo zkrácený úvazek
o Mzdu dle domluvy, orientačně 26 000 - 30 000 Kč měsíčně.
o Po zaškolení možnost částečné práce z domova.
o Flexibilní pracovní dobu - podle domluvy s týmem.
o Občerstvení na pracovišti zdarma.
o Stravenkový paušál, odměny za mimořádné výkony
o Smysluplnou práci, která je nenápadná, ale naprosto klíčová - bez Vás to prostě nepůjde.

Zaujala Vás tato pozice?
Zašlete nám svůj životopis a několik vět o sobě.
Pokud si padneme do oka, rádi Vás přivítáme do týmu, zaškolíme a společně se pustíme do práce.
Nehledáme jen vykonavatele, ale parťáka s chutí posouvat věci kupředu.
Tým Kokiska s.r.o.
použijte odpovědní formulář
home office dle domluvy, občerstvení, teambuilding,stravenkový paušál,odměny za mimořádné výkony, 5 dní sick day

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Vhodné pro

Absolventy (minimálně Vyučení vzdělání).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 9.7.2025

Máte zájem o nabídku Back Office Asistent/ka e-shopu - zajištění provozu a administrativy?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Martina Friedlová z Kokiska s.r.o.

Aktualizováno před 4 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Back Office Asistent/ka e-shopu - zajištění provozu a administrativy

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět