Volné pracovní místo  BACKOFFICE KOORDINÁTOR / KOORDINÁTORKA

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Co bude vaší náplní práce?
Backoffice & administrativa:
" Vystavování, evidence a kontrola faktur, výkazů,
" příprava podkladů pro účetnictví, reporting,
" podpora plynulého chodu kanceláře (objednávky, smlouvy, dokumentace),
" komunikace s dodavateli, úřady,
" asistenční podpora vedení,
" podpora správy personální agendy.
Spolupráce v rámci interního týmu:
" Spoluutváření interních procesů,
" spolupráce na přípravě/tisku/kompletaci materiálů a pomůcek pro kurzy a semináře,
" administrativní zpracování zakázek,
" operativní evidence provozní agendy organizace.
IT podpora (základní úroveň):
" Pomoc kolegům s běžnými IT úkony - nastavení e-mailu, přihlášení do systémů, tisk,
" předávání informací a návodů k firemním IT nástrojům (např. Office 365, sdílené disky, interní systémy),
" komunikace s externí IT podporou a předávání podnětů.

Co od vás očekáváme?
" Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolupráci a týmovost,
" chuť učit se nové věci a přispívat k lepšímu fungování organizace,
" organizační schopnosti a komunikativnost,
" zkušenost s administrativou, ideálně i s HR agendou (není podmínkou),
" dobrou znalost a zkušenost práce s PC (MS Office, především Teams, Excel a Word),
" minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou.
Co nabízíme?
" Rozmanitou a smysluplnou práci při pozitivním ovlivňování vzdělávání ve školách v ČR,
" tvůrčí práci umožňující osobní rozvoj a možnost profesního růstu,
" podporu týmu,
" práci v přátelském prostředí, které si zakládá na otevřené komunikaci,
" flexibilní pracovní dobu s možností homeoffice,
" adaptační období - zaučení a podporu při získávání zkušeností,
" pracovní smlouvu na dobu určitou s výhledem dlouhodobé spolupráce,
" platové podmínky: 30-35 tisíc Kč,
" termín nástupu: ihned nebo dle dohody,
" místo výkonu práce: Hradec Králové.

Přihlášky do výběrového řízení spolu s životopisem a motivačním dopisem zasílejte mailem na adresu použijte odpovědní formulář nejpozději do 13. 6. 2025.

Vhodné pro

Absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání).

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.6.2025 do 31.5.2026

Máte zájem o nabídku BACKOFFICE KOORDINÁTOR / KOORDINÁTORKA?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Radka Havelková z Job - spolek pro inovace

Aktualizováno před 4 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku BACKOFFICE KOORDINÁTOR / KOORDINÁTORKA

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět