Volné pracovní místo  Customer Care Officer / Pracovník zákaznického centra

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 17 000–20 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Pozice:Customer Care Officer / Pracovník zákaznického centra
Požadavky:
  • znalost sady MsOffice, základní znalosti kalkulací finálních cen produktů,
  • znalost německého jazyka na komunikativní úrovni, min. středně pokročilý - B2 (podmínkou),
  • znalost českého jazyka (podmínkou),
  • znalost anglického jazyka (výhodou),
  • efektivní komunikační schopnosti, prozákaznický přístup, kladný přístup k budování zákaznických vztahů, příjemné vystupování při osobním jednání i při jednání po telefonu, organizační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost, schopnost práce pod tlakem, schopnost pozitivně přijímat změny, proaktivita, schopnost rychle se učit.
  • řidičský průkaz sk. B.
Náplň práce:
  • koordinace objednávek/zakázek a každodenní komunikace se zákazníky a odděleními napříč podnikem,
příjem a vyřizování telefonické či emailové komunikace se zákazníky/prodejními centry, zadávání objednávek do systému SAP, tvorba kusovníků v SAP, kontrola dostupnosti materiálů na skladě, poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkům, poskytování podpory prodejnímu oddělení, atd.

Nástup možný ihned. Mzda: 17 000,- až 20 000,- Kč.
Zaměstnanecké výhody:dotované podnikové stravování a nápoje, zaměstnanecké slevy, bonusy
Místo výkonu práce:Kamýk Daunen s.r.o., Kamýk nad Vltavou č.p. 179

Vhodné pro

Cizince, absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 2.6.2016
 Zpět