Volné pracovní místo Export sales assistant
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda
od 35 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Místo výkonu práce:Táborská č.p. 398/22
Mladá Boleslav III
293 01 Mladá Boleslav 1
Prvotní kontakt: emailem: použijte odpovědní formulář
Jsme jedním z předních výrobců a dodavatelů úkosovacích systémů, které patří mezi světovou špičku. Exportujeme do více jak 40-ti zemí světa. Máme více než 5.000 zákazníků v ČR a SR. Více informací o naší společnosti naleznete na: použijte odpovědní formulář použijte odpovědní formulář
Náplň práce:
- podpora prodeje do zahraničí, zajišťování a řízení veškeré agendy spojené s vývozcem zboží do celého světa
- asistence pro CEO a CTO firmy
- podpora marketingové strategie firmy a firem patřících do Richtr Group.
- každodenní telefonická a písemná komunikace v českém a anglickém jazyce s dodavateli a odběrateli z celého světa.
- zajišťování zahraničních služebních cest, zahraničních veletrhů.
- podpora americké pobočky firmy
- jednání s klíčovými kooperanty a partnery firmy z ČR a dalších zemí světa
- zajištění řádného běhu projektů bez prodlení
- každodenní práce v ekonomickém softwaru POHODA.
- příprava veškerých dokumentů potřebných pro vývoz
- jednání s přepravními firmami a zahraničními brookery
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání, nejlépe administrativního nebo ekonomického směru
- obchodní a asistentská praxe výhodou
- výborná znalost AJ písmem a slovem, Španělština, Francouzština, Ruština nebo další jazyky jsou výhodou
- absolutní spolehlivost, zodpovědnost, dochvilnost, samostatnost, flexibilita
- perfektní ovládání PC
- velmi příjemné vystupování
- zkušenosti se systémem POHODA výhodou (zaškolíme)
Nabízíme:
- práce na HPP
- nástup možný ihned nebo dle dohody
- nadprůměrný plat odpovídající zkušenostem a nasazení + čtvrtletní finanční ohodnocení dle výsledků
- stálou pracovní dobu od 7,30-16hodin s možností úpravy dle dohody
- zaškolení na pracovní pozici
- místo pracoviště: Mladá Boleslav, Táborská ulice, headoffice firmy
- samostatnou kancelář
- možnost seberealizace, karierního růstu
V případě zájmu zašlete motivační dopis, životopis v českém a anglickém jazyce, fotografii na email: použijte odpovědní formulář
Vybraní uchazeči budou kontaktováni s pozvánkou k osobnímu pohovoru.
Zaměstnanecké výhody: nadprůměrný plat, stálá pracovní doba 8hod/den po-pá, zaškolení.