Volné pracovní místo  finanční specialista

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Vysokoškolské
Hrubá mzda od 17 870 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Tajemník Magistrátu města Brna vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
finanční specialista s místem výkonu práce: Odbor rozpočtu a financování MMB
Charakteristika pozice:
Finanční specialista je součástí týmu oddělení financování. Věnuje se především vývoji, zdokonalování a automatizaci reportů souvisejících s finanční situací města, dluhovým financováním a investicemi. Vychází z dat zachycených v rozpočtu a účetnictví města a dalších evidencích.
Spolupracuje při přípravě podkladů pro audit, ratingové hodnocení, rozpočet města a rozpočtový výhled města. Podílí se na přípravě materiálů do volených orgánů města.
Sleduje vývoj na kapitálovém trhu, výši úrokových sazeb a směnných kurzů.
Účastní se jednání o strategii zadlužení města a způsobech zhodnocování volných finančních prostředků města.
Základními pracovními nástroji jsou Excel, ekonomický informační systém města (GINIS) a datový sklad města.
Pozice vyžaduje analytické myšlení, aktivní znalost angličtiny, schopnost operativně řešit problémy, samostatnost a kreativitu.
Bližší informace o druhu práce podá:
Martin Rosický, vedoucí Oddělení financování, e-mail: použijte odpovědní formulář tel. č.: použijte odpovědní formulář .
Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11 - platový tarif od 17.870, Kč + příplatky dle nařízení vlády).
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu,
" analytické myšlení, schopnost samostatně řešit problémy,
" výborná znalost práce s Excelem (např. datové kostky, VBA),
" orientace v produktech finančního trhu (dluhové instrumenty, úrokové sazby, deriváty),
" komunikační a prezentační dovednosti, schopnost vyjednávat,
" kvalitní písemný projev a dobrá znalost českého jazyka,
" znalost anglického jazyka v úrovni dostatečné na vedení jednání a porozumění smluvních dokumentů,
" samostatnost, pečlivost, zodpovědnost za zpracovávané výsledky,
" schopnost a ochota se intenzivně vzdělávat.
Dále výhodou:
" znalost dalšího cizího jazyka (francouzština, němčina),
" zkušenosti z veřejné správy,
" základní orientace v účetnictví,
" základní orientace v rozpočtu města,
" zkušenosti s reportingem/controllingem,
" znalost MS Access.
Termín nástupu: leden 2016
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb. jsou:
" státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR,
" věk minimálně 18 let,
" způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost,
" ovládání jednacího jazyka.
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6, odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
" strukturovaný životopis,
" výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - získání viz poznámka*),
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - ověření viz poznámka*).
__________________________________________________________________________
Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem výběrového řízení do 11. 1. 2016 (včetně) na adresu: Magistrát města Brna, personální oddělení, Dominikánské nám.č 1, 601 67 Brno

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 15.1.2016
 Zpět