Volné pracovní místo  Interní autitor/ka

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Bakalářské
Hrubá mzda od 65 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu: V parku 2326/18,148 00 Praha 4-Chodov
Kontakt: Chemaly Dany, e-mail: použijte odpovědní formulář
Náplň práce/Job Mission:
  • porvádění úkolů interního auditu a provádění hodnocení a audit provozních postupů,
  • vývoj strategií vnitřního auditu a postupů a zajiš|ťování jejich implementace
  • provádění řádného chodu plánu ročního auditu
  • vyhodnocování finančních a jiných operačních rizik a navrhování účinných opatření a postupů, po projednáních auditních zpráv s vedením dotčených společností,
-zajišťování řádného provádění patření a doporučených postupů
  • sledování hlavních obchodních procesů, mapování a analýza rizik, a jejich předcházení
  • koordinace práce externích auditorů ve spolupráci s vedoucím odboru interního auditu
  • podpora a pomoc týmu finanční kontroly
  • provádění kontrolní činnosti, auditu nebo due diligence i v jiných zemích na základě potřeby a podle požadavků vedení společnosti
  • To carry out internal audit missions and to counduct reviews and audits of operating procedures
  • To participate in the development of internal audit policies and procedures and to ensure their proper implementation
  • To handle the proper execution of tasks under the yearly audit plan
  • To evaluate the financial and other operational risks and to recommend effective measures and procedures through audit reports after discussing the findings with the GMs of the concerned companies.
  • To ensure proper implementation of the measures and steps recommended.
  • To give recommendations for improving specific business processes.
  • To monitor and understand main business processes, process mapping and procedure designing, risk assessment and gap analysis.
  • To monitor process of implementation of new procedures set and train epmployees for its usage
  • To coordinate the work of the external auditors in collaboration with the Head of the Internal Audit Department
  • To support and assist the Financial Control team where help is required
  • To comply with the guidance, instructions and the working methods prescribed by the Internal Audit Department
  • To travel from tie to time on inspection, audit tasks or due diligence missions to other countries on need basis and as required by management.
Hlavní požadavky/Main Requirements:
Bakalářský titul v oboru auditu, řízení a organizace, se specialiazcí v oblasti auditu/projektového řízení a investic.
Minimálně dvouletá pracovní zkušenost u některé ze čtyř světových auditorských společností (EY,Deloitte, KPMG,PWC).
Znalost IFRS.
Pokročilá znalost práce na počítači: Microsoft, Excel, Word, PowerPoint a jeden nebo více účetních systémů. Publikování prací v odborných časopisech a renomovaných organizací.
Schopnost vedení.
Zkušenost minimálně tři roky práce v oblastí auditu nebo financí v multi měnovém prostředí, orientace v mezinárodním obchodu.
Jazyková vybavenost: plynně angličtina a srbština. Aktivní znalost němčiny.
Komunikativnost, interpersonální dovednosti.
Schopnost pracovat efektivně v různém pracovním prostředí a přizpůsobit svůj komunikační styl podle potřeby spolupráce.
Bachelor degree in Audit, Management and Organization.
Major Certification: Master´s Degree preferably in Audit/Project Management and Investment.
Minimum 2 years with a big four audit firm. (EY, Deloitte, KPMG,PWC)
Konwledge of IFRS
Advanced computer skills: Microsoft, Excel, Word, PowerPoint and one or more accounting systems.Publi

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina - aktivní
  • Němčina - aktivní
  • Jiné - aktivní

Požadované dovednosti

  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - prezentační software

Vhodné pro

Cizince.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 20.3.2017
 Zpět