Volné pracovní místo  Manažer v oblasti "CRM" řízení vztahů s partnery/péče o partnery/

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Vysokoškolské
Hrubá mzda od 20 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce:Praha
použijte odpovědní formulář
Máte obchodního ducha?
Zajímá vás oblast marketingu a péče o zákazníky a máte v ní prokazatelné zkušenosti?
Máte rádi výzvy?
Jste odolní vůči stresu?
Pro novou společnost působící v oblasti marketingu hledáme iniciativní, motivované a výkonově orientované kolegy a kolegyně se zájmem o samostatnou a zodpovědnou práci na poli obchodu, reklamy, podpory prodeje a péče o zákazníky. Nabízíme možnost individuálního profesního a manažerského rozvoje, motivující finanční ohodnocení a nové pracovní prostředí spolu s rozsáhlým balíčkem atraktivních firemních benefitů.
Manažer v oblasti „CRM“ Řízení vztahů s partnery (péče o partnery)
Náplň práce
. zodpovídá za vytvoření a realizaci marketingové strategie firmy v oblasti péče o partnery
. zpracovává koncepční materiály v oblastech produktového managementu, marketingové komunikace, distribučních kanálů a zákaznické péče a přímo zodpovídá za jejich realizaci
. zpracovává rozpočet plánovaných marketingových aktivit, stanovuje ceníky prodávaného prostoru
. zodpovídá za monitoring a analýzu trhu, vývojových trendů a konkurence
. realizuje výzkumy a průzkumy trhu se zaměřením na profil a potřeby partnerů
. na jednáních s partnery reprezentuje společnost
. podílí se na realizaci strategie oblasti public relations a společenského vnímání firmy
. podílí se na výběru pracovníků „marketingový specialista pro lokální partnery“ a „marketingový specialista pro velké a VIP partnery“ a grafik
. vede a řídí marketingové specialisty a grafiky, hodnotí jejich práci a zajišťuje podmínky pro jejich další profesní rozvoj
Požadované vzdělání a pracovní zkušenosti:
. vysokoškolské (ekonomické či manažerské zaměření výhodou)
. pracovní zkušenosti v oblasti marketingu a CRM min. 2 roky
. zkušenosti na manažerské pozici min. 2 roky
. znalost AJ na pokročilé úrovni
. řidičský průkaz – skupina "B"
. znalost práce na PC
Kompetence
Vlastnosti:
. komplexní myšlení
. přizpůsobivost (flexibilita)
. analytické a kritické myšlení
. vnímání příležitostí
. kreativita
Schopnosti:
. vysoká odolnost vůči stresu, efektivní zvládání zátěžových situací
. komunikační dovednosti
. prezentační dovednosti
. schopnost týmové práce
. vyjednávací schopnosti
. organizační schopnosti
. důvěra ve schopnosti ostatních
. schopnost motivovat druhé
Postoje:
. identifikace s cíli firmy
. orientace na potřeby partnerů/klientů
. loajalita
. důraz na synergii a spolupráci
Místo pracoviště: Praha
Typ pracovního poměru: HPP
Délka pracovního poměru: Neurčitá
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity:
  • Pracovní poměr s dlouhodobou perspektivou
  • Zázemí nové rychle se rozvíjející společnosti
  • Příležitost dobré profesní kariéry v novém kolektivu
  • Pravidelné bezplatné tréninky prodejních dovedností
  • Možnost osobního rozvoje
  • Dovolená 5 týdnů
  • Homeoffice
  • Notebook
  • Služební telefon
  • Automobil i pro soukromé účely
  • Mzda 35 000,- Kč fixní plat + odměny v závislosti na výkonu
Předpokládaný termín nástupu: listopad 2015.
V případě Vašeho zájmu o uvedenou pracovní pozici nám prosím zašlete Váš životopis v českém jazyce s aktuální fotografií. Těšíme se také na originální motivační dopis, kterým nás přesvědčíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem pro naši společnost.
V případě nedoložení požadovaných dokumentů nebude Vaše žádost považována za platnou. Termín zaslání přihlášek: 20.10.2015 Požadované informace zašlete na adresu: použijte odpovědní formulář

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina - aktivní

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.11.2015
 Zpět