Volné pracovní místo  Obchodní referent/referentka

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 26 000 - 30 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Hledáš práci, kde se propojí technické myšlení s obchodní komunikací? Staň se klíčovým článkem našeho obchodního týmu! V ELKOP Technik s.r.o. s více než 30letou tradicí ve výrobě elektrických topných těles hledáme asistenta/ku obchodního oddělení, který/á zajistí plynulý chod od přijetí objednávky až po její zpracování do výroby. Naše produkty najdete v různých průmyslových odvětvích, kde pomáhají udržovat správnou teplotu a hladký chod technologií.
Zakázková výroba je náš denní chleba a na každém řešení si dáváme záležet.

Co tě u nás čeká?
  • Obchodní podpora a administrativa
  • Příprava cenových nabídek pro zakázkovou výrobu na základě technické dokumentace
  • Zpracování objednávek od zákazníků a jejich převod do výrobního systému
  • Denně budeš úzce v kontaktu s našimi zákazníky (telefon, e-mail) – řešení dotazů, potvrzování objednávek, upřesňování specifikací.
  • Vystavování faktur a zajišťování přepravy hotových výrobků.

Back office a nákup
  • Zajištění nákupu materiálu pro zakázkovou výrobu – komunikace s dodavateli, sledování termínů
  • Koordinace s výrobou – zabezpečení plynulého chodu od objednávky po expedici
  • Administrativa obchodního oddělení a běžná kancelářská agenda

Spolupráce s vedením
  • Úzká součinnost s ředitelkou společnosti
  • Podpora při optimalizaci obchodních procesů

Co od tebe potřebujeme?
  • Vzdělání a zkušenosti
  • Středoškolské vzdělání s maturitou (ideálně ekonomického nebo technického směru)
  • Zkušenosti z výrobní společnosti nebo praxe v obchodní administrativě, back office nebo podobné pozici vítána

Technické dovednosti
  • Práce s MS Office (Excel, Outlook) na pokročilejší úrovni
  • Orientace v technické dokumentaci (schopnost číst 2D výkresy) – výhodou
  • Znalost ekonomického systému ES POHODA nebo obdobného ERP systému – velké plus - Komunikační a jazykové schopnosti
  • Angličtina na úrovni A2/B1 – především pro psanou komunikaci (e-maily, dokumentace)

Osobnostní předpoklady
  • Analytické myšlení a pečlivost při zpracování objednávek
  • Samostatnost a schopnost organizace vlastní práce
  • Proaktivní přístup k řešení úkolů

Co ti nabídneme? Pracovní podmínky * Zaměstnanecký poměr na plný úvazek * Nabízíme nástupní mzdu 26 000–30 000 Kč dle zkušeností s možností dalšího růstu po zkušební době
Benefity * Stravenkový paušál až 2 000 Kč měsíčně * Firemní telefon i pro soukromé účely * 3 dny sick days navíc * Příspěvek na výuku cizích jazyků (po zkušební době) * Roční prémie vyplácené na základě hospodářských výsledků společnosti * Firemní akce (letní grilovačka, vánoční večírek)

Kontakt: e-mailem, telefonicky

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 17.11.2025

Máte zájem o nabídku Obchodní referent/referentka?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Anna Řeřichová z ELKOP Technik s.r.o.

Aktualizováno před 2 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Obchodní referent/referentka

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět