Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 4

Volné pracovní místo Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu

16.1.2016
Infosys BPO s.r.o.
Místo pracoviště
Infosys BPO s.r.o.- 007, Infosys BPO s.r.o.- 007, Praha 4
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
bakalářské
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Praha 4
Sídlo: Holandská č.p. 872/9, Štýřice, 639 00 Brno 39
Kontaktní osoba: Žibřidová Ivana, e-mail: poslat email


Náplň práce:
o Vedení operativní agendy
o Vedení vícejazyčného F&A týmu (výběr, rozvoj, hodnocení, motivace, školení)
o Příprava podkladů pro interní a externí audit
o Aktualizace a zajištění dodržování procesů (oblasti VAT, Corporate Tax, Accounting & Trade legislations, Mergers&Acqui­sitions)
o Místo výkonu práce = Praha

Požadavky:
o 7let praxe v oblasti F&A
o Pracovní zkušenost v multikulturním prostředí shared service center/BPO výhodou
o F&A certifikace výhodou
o Výborná znalost PC
o Analytické a komunikační dovednosti
o Flexibilita
o Schopnost práce pod tlakem
o Minimálně bakalářské vydělání
o Plynná angličtina

Požadavky: Key responsibilities:
o Manage day-to-day operation to ensure client satisfaction with respect to Infosys operational methodology
o Provide leadership to the Finance and Accounting multilingual team in order to ensure accurate, reliable and efficient processes and accounts in compliance with client corporate policies and legal requirements
o Ensure that each team member understands and works towards achievement of their position's role and responsibilities by providing clear job description, goals and performance reviews
o Maintain a team environment of creativity and innovation
o Responsible for timely and accurate transactional processing and continuous improvement of Service Levels for the process in scope
o Participation in the design, implementation and continuous improvements of Shared Service processes to maximize customer satisfaction
o Prepare and foresee all necessary information required by internal and external Auditors, co-ordinate audit sessions
o Update the processes in order to comply with the frequent adjustments of the local and international laws with regards to VAT, Corporate Tax, Accounting & Trade legislations, Mergers and Acquisitions
o Participate in development and implementation of necessary data processing systems and revisions
o Participate in selection of talented individuals, ensure proper training, monitor performance, and provide feedback to achieve continuous staff member development
o Place of work = Prague

Requirements:
o 7 years of relevant work experience in F&A role
o Previous exposure to multicultural working environment in shared services center/BPO environment is an advantage
o F&A related certifications will be additional advantage
o Excellent user PC skills with knowledge of Finance & Accounting applications
o Analytical, interpersonal, and communication skills with strong problem solving abilities
o Flexibility and motivation
o Strong client orientation
o Ability to work under pressure
o Minimum Bachelor education
o Fluent English

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina – aktivní

Podobné nabídky práce

Hledáme zdravotní sestry, zdravotní bratry, absolventy SZŠ
Agentura domácí zdravotní péče - Centrum zdraví se sídlem na Praze 4, hledá do svých pracovních pozic zdravotní personál. Náplní je poskytování zdravotní péče pacientům v jejich domácím prostředí na základě ordinace jejich prakt ...
Bc. Ivana HOLUBOVÁ Jílovská 1158/57, Praha 4 Braník, P... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
CHŮVY, HLÍDÁNÍ DĚTÍ - plný úvazek, brigády, přivýd...
Agentura Slunečnice Vám nabízí: - práci chůvy, paní na hlídání dítěte v rodinách našich zákazníků - máme denně nové poptávky zákazníků hledajících chůvu - níže v "Jiná sdělení" naj ...
Agentura Slunečnice Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
UKLÍZEČKY, ÚKLID DOMÁCNOSTÍ - BRIGÁDA I VYŠŠÍ ÚVAZ...
Agentura Slunečnice Vám nabízí: - práci paní na úklid v příjemném prostředí soukromých domácností - možnost si práci v domácnosti sama zorganizovat - sama si určíte, kolik úklidů n ...
Agentura Slunečnice Praha Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, ...
dnes
Podpora prodeje po telefonu 30 000 Kč
Protože neustále rosteme, hledáme do našeho týmu posilu na pozici operátora. Budete kontaktovat stávající ale i nové klienty, starat se o jejich smlouvy a nabízet pro ně výhodné pr ...
dnes
Bezpečnost - pracovníci ostrahy
Náplň práce je závislá od té dané pozice. Například dnes aktuálně:
I.B.S.A. - czech, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Práce recepční v Relaxačním centru Homolka
Samostatná odpovědná práce recepční
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Roentgenova, Praha 5 Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno