Volné pracovní místo Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně Bakalářské
Hrubá mzda
od 120 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Kontakt: e-mail: použijte odpovědní formulářTurecký, anglický jazyk slovem i písmem
Profesionálové v oblasti managementu a dohledu s jedním nebo více zaměstnanci, kteří se zaměřují na taktické, operativní a některé strategické činnosti ve stanovené oblasti. Úrovně v rámci kariérního toku manažerů mají obvykle šest nebo více přímých podřízených. Většinu času tráví dohledem nad jejich oblastí odpovědnosti, řízením výkonu, rozvojem talentu, zapojením a začleněním, komunikací o obchodním a provozním vývoji, plánováním, stanovováním priorit nebo řízením odpovědnosti přímých podřízených. Dosažení cíle se obvykle dosahuje prostřednictvím přímých nebo nepřímých zpráv.
Klíčovou odpovědností rolí v tomto kariérním proudu je řízení lidí, což zahrnuje: zodpovědnost za mentoring, rozvoj a koučování zaměstnanců při plnění/překračování výkonnostních očekávání a definovaných cílů, poskytování vedení zaměstnancům zajišťující upřednostňování strategických iniciativ a iniciativ na úrovni oddělení, včetně definování výkonnostních cílů a cílů, provádění hodnocení výkonnosti a zaměstnanců.
Podrobný popis navrhovaného pracovního místa v České republice:
Odpovědnosti mohou zahrnovat následující a mohou být přiděleny další povinnosti.
Rozvíjí a komunikuje strategické, finanční a administrativní důsledky navrhované a/nebo implementované cenové politiky.
Vypracovává cenová doporučení k zajištění souladu se zásadami.
Doporučuje pozice pro cenové a úhradové strategie pro současné a budoucí produkty napříč všemi relevantními zákaznickými a tržními segmenty. Může přezkoumat konkurenci a určit cenu nového produktu.
Poskytuje vstupy pro konečné cenové smlouvy. Může plánovat a rozvíjet průzkumy a analýzy trhu.
Stanovuje operační plány a implementuje politiky a strategie. Rozhodnutí ovlivňují harmonogramy programů, úroveň spokojenosti zákazníků nebo alokaci času, materiálních zdrojů, výdajů a finančních prostředků.
Může mít odpovědnost za rozpočet nebo zisky a ztráty za oddělení, funkci nebo geografickou oblast.
Usiluje o neustálé zlepšování a konzistentnost v dodávkách.
Inovace a komplexnost: Navrhuje úpravy funkčních provozních politik a každodenních procesů.
Problémy, kterým jako společnost čelíme, jsou složité, obtížné a nedefinované a vyžadují podrobné shromažďování informací, analýzu a zkoumání k pochopení problému.
Komunikace a vliv:
Komunikuje s interními a externími zákazníky a prodejci ohledně probíhajících operací.
Využívá výměnu informací, ovlivňování a aktivní přesvědčování bez přímého výkonu velení k získání spolupráce ostatních stran.
Požadovaná znalost jazyků
- Angličtina - aktivní
- Turečtina - aktivní