Volné pracovní místo  Pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně Vyučení
Hrubá mzda 10 000–15 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Do svého týmu hledáme POMOCNÉHO PRACOVNÍKA V OBCHODĚ. Náplní práce jsou z 90% pomocné administrativní práce. Uchazeč musí umět základy práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami, logické myšlení, zodpovědnost a pečlivost. Náplň: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Pracovní doba je 20h/týdně, v případě oboustranné spokojenosti v budoucnu možné zvýšení úvazku. Jsme chráněná dílna, tedy vhodné zejména pro ZTP/ČID. Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení a samostatnost. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: použijte odpovědní formulář Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům.
Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 20.5.2024

Máte zájem o nabídku Pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Luděk Šedý z Luděk Šedý

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět