Volné pracovní místo pracovník zákaznického servisu
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda
18 000–23 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
- Dokážete být důsledný/á, pečlivý/á a přitom příjemný/á?
- Máte rád/a různorodé úkoly?
- Jste flexibilní?
- Baví Vás vytvářet a udržovat dobré vztahy s kolegy a se zákazníky?
- Chcete být součástí stabilního kolektivu a pracovat v týmu?
Pokud ano, tak hledáme právě Vás!
Vaším denním „chlebem“ bude:
-různorodá práce
-správa objednávek
-hlídání termínů objednávek
-proaktivní komunikace se zákazníky
-hlídání hladkého průběhu všech administrativních prací společnosti
Výsledkem Vaší práce bude řízení zakázek, objednávek a administrativní odlehčení celému vedení tak, abyste jim vytvořil/a prostor pro jejich vlastní práci a současně pomohla k růstu společnosti.
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
- Středoškolské vzdělání
- Praxi na podobné administrativní, dispečerské, obchodní pozici
- Pokročilá znalost anglického jazyka (na komunikativní úrovni)
- Aktivní znalost PC (Microsoft Office)
- Organizační schopnosti
- Schopnost samostatného rozhodování
- Vysokou úroveň komunikace
- Loajalitu
- Zodpovědnost, trpělivost, ochotu a samostatnost
Když se Vám bude dařit, budete mít za sebou řadu úspěšně realizovaných úkolů, kterými dokážete pomoci jak vedení, kolegům, tak především zákazníkům společnosti. Za dobré výsledky se dobrému ohodnocení jednoduše nevyhnete.
Požadovaná znalost jazyků
- Angličtina - aktivní
Požadované dovednosti
- Práce s PC - Word, Excel, Outlook, Internet
- Jiné - Vysoká úroveň komunikace, organizační schopnosti
Benefity
- Jiné výhody - telefon, notebook
- Zvláštní prémie - dle dosažených výsledků