Volné pracovní místo  REFERENT/-KA ODBORU FINANCÍ

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 23 110 - 33 220 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Výběrové řízení č.9/2025 na obsazení volného pracovního místa REFERENT ODBORU FINANCÍ

Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.

Charakteristika činnosti: Vedení příjmové a výdajové pokladny, pokladny ostatních účtů (např. zaúčtování příjmu peněžní hotovosti, odvádí a vybírá peněžní hotovost do banky, provádí denní uzávěrku pokladen a vyhotovuje denní výkazy a zodpovídá za jejich správnost, provádí výplaty peněžní hotovosti atd.). Zpracovávání a likvidace cestovních příkazů zaměstnanců města a zastupitelů města, včetně nároků na cestovní náhrady v cizích měnách. Sledování a evidence pohybů finančních operací a stavu finančních prostředků na bankovních účtech a kontrola bankovních zůstatků a hotovosti. Vedení centrální evidence daňových a účetních dokladů a smluv u účtu sociálního fondu města Hlučína, Vedení centrální evidence daňových a účetních dokladů a smluv u účtů fyzických osob omezených ve svéprávnosti, u kterých Město Hlučín vykonává veřejného opatrovníka, účtování o pohybech na těchto účtech a provádění měsíční kontroly na těchto účtech.

Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe prosinec 2025.

Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru.

Jiné požadavky:
  • vysoké pracovní nasazení,
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • zvládání zátěžových situací,
  • velmi dobrá znalost práce na PC,
  • schopnost a ochota učit se novým věcem,
  • praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
  • přesné označení výběrového řízení,
  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče,
  • kontaktní telefonní číslo.

Požadované doklady:
  • profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: použijte odpovědní formulář
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 26.09.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 02.10.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu.

Nabízíme tyto benefity:
  • Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
  • 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
  • příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
  • peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
  • různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
  • čtvrtletní odměny,
  • perspektiva stabilního zaměstnání,
  • prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
  • vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Ekonomika - podvojné účetnictví
  • Ekonomika - účetnictví a daňové evidence

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Jiné výhody - příspěvek na penzijní připojištění, na sport, kulturu, zdraví

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.12.2025

Máte zájem o nabídku REFERENT/-KA ODBORU FINANCÍ?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Dagmar Suchánková, personalista z Město Hlučín

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku REFERENT/-KA ODBORU FINANCÍ

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět

Podobné nabídky