Volné pracovní místo Referent/ka státní správy a samosprávy
Lokalita
153, 40502, Veselé
Firma
Obec Veselé
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda
od 22 980 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Místo výkonu práce: Veselé č.p. použijte odpovědní formulář Děčín 2Starosta obce Veselé vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo,
Referent státní správy a samosprávy
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou po dobu rodičovské dovolené - částečný úvazek. Tento druh činnosti je zařazen do 8. platové třídy (od 22 980 Kč) v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. Místem výkonu práce je obec Veselé. Předpokládaný nástup do pracovního poměru na dobu určitou je od 15.7.2025, příp. dle dohody.
Předpoklady:
- předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, příp. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu § 4 odst. 2, ovládá jednací jazyk, -střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Požadavky:
- komunikační a organizační schopnosti,
- praxe ve veřejné správě výhodou nikoli podmínkou
- znalost práce na PC - MS Office, práce s internetem
- zkouška odborné způsobilosti výhodou
- předpokládá se základní orientace v dále uvedených zákonech v platném znění: zákon mč.128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 133/2000 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád.
Pracovní náplň:
- práce se spisovnou
- rozdělování a vyřizování dokumentů v elektronické i fyzické podobě,
- vedení pokladny,
- vidimace a legalizace,
- obsluha datové schránky, úřední desky,
- agenda místních poplatků, evidence obyvatel, vodného, telefonů,
- administrativní činnost.
Nabízíme:
- zodpovědnou, kreativní a zajímavou práci, v malém kolektivu,
- finanční ohodnocení a benefity odpovídající významnosti, obsahu a rozsahu nabízené pozice,
- možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje.
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu (případně číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana),
- datum a podpis.
V případě zájmu o účast ve výběrovém řízení je nutné doložit následující doklady:
- životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též - obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
- podepsané prohlášení uchazeče/ky, kterým uchazeč/ka dává souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v následujícím znění:
"Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro žádost do výběrového řízení na pozici referent/ka podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, dávám souhlas k jejich zpracování a uchování a případně poskytnutí třetím osobám za účelem tohoto výběrového řízení".
Přihlášku s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením:
"Neotvírat", "Výběrové řízení "Referent státní správy a samosprávy" a to buď, osobně na podatelnu Obecního úřadu Veselé do 9.7.2025 do 17 hod. nebo poštou na Obecní úřad Veselé, k rukám starosty, Veselé 153, 40502 Děčín, tak, aby byla doručena na Obecní úřad Veselé do 13.7.2025.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.
Vhodné pro
.Směnnost
Jednosměnný provozPracovní období
od 15.7.2025Máte zájem o nabídku Referent/ka státní správy a samosprávy?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Radek Zralý, starosta obce z Obec Veselé
Aktualizováno před 2 dny
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Pozice:
Lokalita:
Může se Vám hodit:
Zveřejnil: