Volné pracovní místo referent/ka Útvaru interního auditu
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně Vyšší odborné
Hrubá mzda
33 280 - 35 770 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem- Vykonávaná činnost: Provádění dílčích prací pro výkon interního auditu, veřejnosprávních kontrol, realizace metody kvality v rámci Benchmarkingové iniciativy 2005
- Požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze správní činnosti:
- Výhody, ke kterým může být přihlédnuto: vzdělání ve studijním oboru ekonomického směru, praxe ve veřejné správě, praxe v oblasti veřejnoprávní kontroly, znalost zákonů: č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, č. 255/2012 Sb., o kontrole, č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, znalost práce ve spisové službě GINIS, řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)
- Předpoklady: státní občan ČR (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
- nástup možný od listopadu 2025 případně dle dohody, PP na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené, Platová třída 10. v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
- Nabízíme: péči o odborný rozvoj zaměstnanců, prohlubování a zvyšování kvalifikace, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick day, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a životních výročích
- Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče
- Doklady, které je nutné doložit k přihlášce:
- Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Neúplné či pozdě doručené přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
- Lhůta pro podání přihlášky: Doručení nejpozději do 30.09.2025 (včetně)
- Forma přihlášky: Písemná nebo elektronická (datová schránka nebo na el. podatelnu města se zaručeným elektronickým podpisem)
- Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „VŘ – referent/ka interního auditu“ osobně na podatelnu MěÚ nebo poštou s uvedením adresy
- Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, Datová schránka: vqqbu36, e-mail: použijte odpovědní formulář
Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky.
Požadované dovednosti
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
- Jiné
Benefity
- Podnikové stravování - příspěvek na stravování a “volný čas”
- Dovolená navíc - 5 týdnů dovolené a 4 dny sick day
- Jiné výhody - příspěvek na penzijní připojištění, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a ži
Vhodné pro
Absolventy (minimálně Vyšší odborné vzdělání).Směnnost
Pružná pracovní dobaPracovní období
od 1.11.2025Máte zájem o nabídku referent/ka Útvaru interního auditu?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Mgr. Monika Myšková, personalistka a právnička z Město Bystřice pod Hostýnem
Aktivní inzerát.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Pozice:
Lokalita:
Může se Vám hodit:
Zveřejnil: